پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

وحید مرادی

وحید مرادی

وب‌گاه ورزش سه

سید محمد موسوی به اخبار اخیر پیرامون تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین پایانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان با معرفی برگزیدگان 5 بخش رقابتی این رویداد، برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی والیبال ایران در حال تجربه‌کردن دوره عجیبی است. این تیم که روزگاری به واسطه پشتوانه‌سازی مدیران قبلی، به یکی از قدرت‌های جهان در سال‌های نه چندان دور تبدیل شده بود، حالا در معمولی‌ترین حالت ممکن است؛ دوباره در آسیا قافیه را به تیمی مثل ژاپن واگذار کرده و در دنیا هم چندان هراسی به دل تیمی نمی‌اندازد.

وب‌گاه فرارو

سرپرست فدراسیون والیبال اعلام کرد، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان ظرف پنج شش روز آینده به همراه دستیارانش معرفی خواهند شد.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان دیروز در فدراسیون والیبال حضور یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس والیبال با بیان اینکه این رشته برای مردم و مسوولان اهمیت خاصی دارد گفت: از دو سال پیش با بررسی شرایط والیبال هشدارهای لازم را داده بودم اما متاسفانه هیچکس به صحبت‌های من توجه نکرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست فدراسیون والیبال به خبر ورزش سه واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست فدراسیون والیبال اعلام کرد، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان ظرف پنج شش روز آینده به همراه دستیارانش معرفی خواهند شد.

وب‌گاه ورزش سه

نشست معارفه سرمربیان تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

وحید مرادی در گفت و گو با ورزش سه از بسته شدن پرونده حضور سرمربی ایتالیایی در ایران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این جلسه وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال با اعلام مذاکره مجدد با برخی از گزینه‌های گذشته و آغاز مذاکرات با تعدادی گزینه جدید، اظهار داشت: در این مدت با بیش از 8 مربی خارجی جلسات آنلاین داشتیم و در خصوص شرایط همکاری و برنامه‌های آن‌ها گفت‌وگو کردیم. وی تصریح کرد: در پایان با 5 گزینه تقریبا به توافق نهایی رسیدیم که هر کدام شرایط خاص خود...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست فدراسیون والیبال در دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال گفت: شرایط جامعه و علاقمندان به والیبال به گونه‌ای است که در شرایط کنونی انتخاب یک مربی خارجی خوب به یک مطالبه عمومی تبدیل شده.

وب‌گاه مشرق نیوز

دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال با دستور کار تعیین سرمربیان تیم‌های ملی والیبال ایران از ساعت 11 امروز (29 بهمن) در دفتر سرپرست فدراسیون والیبال تشکیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال با دستور کار تعیین سرمربیان تیم‌های ملی والیبال ایران از ساعت یازده امروز (29 بهمن) در دفتر سرپرست فدراسیون والیبال تشکیل شد.

وب‌گاه ورزش سه

دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال در دفتر سرپرست فدراسیون والیبال تشکیل شد.