جمعه 14 اردیبهشت 1403

آتش سوزی یک واحد تجاری در مهرشهر کرج

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
آتش سوزی یک واحد تجاری در مهرشهر کرج

اقتصادنیوز: حریق در کارگاه تولید MDF و چوب به متراژ حدوداً 200 مترمربع به همراه نشت گاز رخ داد که با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازمهر، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفا و مهار حریق یک واحد تجاری در مهرشهر خبر داد و گفت: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

مهدی سمیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 از حریق یک واحد تجاری (کارگاه تولید MDF و چوب) در مهرشهر مطلع شدیم.

خبر مرتبط هشدار هواشناسی / ورود موج بارشی جدید به کشور از فردا

اقتصادنیوز: از فردا شاهد آغاز بارش ها در بخش های وسیعی از استان های آذربایجان های شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان و استان های مجاور این استان ها (با شدت کمتر) خواهیم بود.

وی افزود: برای اطفای حریق و امداد رسانی 18 نفر نیروی آتش نشان به همراه هفت دستگاه خودروی امدادی از ایستگاه‌های 104، 110، 114، 126 و 127 به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی بیان کرد: این حریق در کارگاه تولید MDF و چوب به متراژ حدوداً 200 مترمربع به همراه نشت گاز رخ داد که با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به جلوگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط و ایمن سازی موقعیت حادثه گفت: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
آتش سوزی یک واحد تجاری در مهرشهر کرج 2