دوشنبه 2 مهر 1403

وداع زائران و مجاوران حرم رضوی با پیکر شهید حجت الاسلام اصلانی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
وداع زائران و مجاوران حرم رضوی با پیکر شهید حجت الاسلام اصلانی

مراسم وداع با پیکر شهید حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اصلانی با حضور پرشور مردم شهید پرور مشهد، خانواده این شهید مجاهد و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی در حال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، فردی تکفیری روز سه شنبه (16 فروردین ماه) در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم امام رضا (ع) با چاقو به سه روحانی حمله و آنان را به شدت مجروح کرد.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت الاسلام محمد اصلانی یکی از این روحانیان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و 2 روحانی دیگر حجج اسلام پاکدامن و دارایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شدند.

هر سه روحانی مزبور که هدف این سوء قصد قرار گرفتند، از فعالان جهادی و فرهنگی و ساکن در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) از مناطق حاشیه شهر مشهد بوده اند.

مراسم وداع با پیکر شهید حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اصلانی با حضور پرشور مردم شهید پرور مشهد، خانواده این شهید مجاهد و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی، در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد و مردم با اشک اندوه با پیکر این شهید بزرگوار وداع کردند.

لازم به ذکر است مراسم تشییع و خاک سپاری شهید اصلانی فردا ساعت 14 از عرصه میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وداع زائران و مجاوران حرم رضوی با پیکر شهید حجت الاسلام اصلانی 2