یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد در دیداری خانگی تیم پارس جنوبی بوشهر را با نتیجه پنج بر یک شکست داد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی فوتبال ایزان گفت: از دقیقه 60 به بعد نیز به برخی بازیکنان کلیدی خود استراحت داده و آن‌ها را بیرون آوردیم تا برای بازی با قرقیزستان آماده شویم.

وب‌گاه ورزش سه

رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، در یک نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به روسونری گفت به عنوان بازیکن نمی‌تواند درباره نقل و انتقالات صحبت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معمای نیمکت استقلال برای انتخاب جانشین ریکاردو ساپینتو در شرایطی هنوز حل نشده که یا سرمربی خارجی حکم خواهد گرفت یا جواد نکونام هدایت آبی‌های را عهده‌دار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - در آئینی با حضور شماری از مسئولان استانی و ورزش‌دوستان از علی دزفولی نژاد دارنده نشان برنز مسابقات کشتی قهرمانی آسیا استقبال شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهاجم تیم ملی فوتبال پس از برتری پرگل برابر افغانستان، هدف ایران را قهرمانی در تورنمنت کافا عنوان کرد.

وب‌گاه ورزش سه

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول برگزاری بازی‌های تورنمنت کافا انتخاب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنانم مقابل افغانستان با انگیزه بالایی بازی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، که اولین فصل حضور در عربستان را سپری می‌کند اعتراف کرد که گرمای شدید هوا در این کشور برایش مشکل‌ساز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی کویتی تیم ملی افغانستان به خبر منتشر شده در رسانه‌های ایران درباره تیمش واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - در دیدار نهایی رقابت‌های فوتبال چهارجانبه جام "سرداران وفادار" منتخب نیروهای مسلح با برتری برابر رسانه ورزش به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بلافاصله بعد از ورود به تهران 16 بازیکن را به اردوی هفته دوم لیگ ملت‌ها دعوت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، که اولین فصل حضور در عربستان را سپری می‌کند اعتراف کرد که گرمای شدید هوا در این کشور برایش مشکل‌ساز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری پرگل تیمش مقابل افغانستان گفت: اگر در چنین دیدارهایی با تمام توان بازی نکنید کار سخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال معتقد است اگر ملی‌پوشان مقابل افغانستان از ابتدا با انگیزه بازی نمی‌کردند، کار تیم ملی سخت می‌شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، در تورنمنت کافا اگر با تمام توان و انگیزه بازی نکنند، کار کمی برای شاگردانش سخت می‌شود.