یک‌شنبه 15 مهر 1403

ورزش بدمینتون آنچنان که باید در ایران شناخته شده نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ورزش بدمینتون آنچنان که باید در ایران شناخته شده نیست

زنجان - ایرنا - دبیر فدراسیون بدمینتون کشور گفت: از عمر ورزش بدمینتون 55 دهه می‌گذرد اما آنچنان که باید و شاید در کشور شناخته شده نیست.

فرشاد نصرتی روز سه شنبه در مجمع سالانه و عمومی هیات بدمینتون استان زنجان که با حضور اعضا مجمع و مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد افزود: فدراسیون تلاش دارد با همکاری و کمک هیات بدمینتون استان زنجان در سال آینده وضعیت بدمینتون ایران بهتر شده و بیشتر نمایان شود.

وی اظهار داشت: این فدراسیون در صدد است با حمایت و یاری یکی دو استان سرآمد این رشته ورزشی ازجمله زنجان، بدمینتون ایران را ارتقا داده و به جایگاه اصلی و واقعی خود نزدیکتر کند که این دور از انتظار نیست.

نصرتی افزود: تمامی استان ها با علم روز ورزش بدمینتون آشنا هستند اما در این میان به منظور رشد و توسعه بهتر و بیشتر، بحث مدیریت بسیار مهم و اثربخش است تا این رشته ورزشی بتواند حرف برای گفتن در مسابقات داخلی و برون مرزی داشته باشد و به همین خاطر نیز زنجان توانسته است همواره در جایگاه نخست یا دوم قرار داشته باشد.

دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: زنجان در رشته بدمینتون حرف برای گفتن دارد و هر چند 19 استان ایران از وجود سالن اختصاصی بهره مند هستند و پراکندگی ورزشکاران نیز بیشتر است اما با این حال استان زنجان توانسته است جایگاه اول و دومی خود را تاکنون حفظ کند که این جای تقدیر دارد.

نصرتی افزود: هیات بدمنیتون زنجان، نه عصای دست بلکه از بازوان اصلی این فدراسیون است و تاکنون در میزبانی مسابقات، اردوهای تیم ملی و در زمینه استعدادیابی، خوب درخشیده است و باید از این ظرفیت و پتانسیل خوب و بالا بهره لازم را برد.

وی با بیان اینکه مدیر زبده و هوشمند، برای پیشبرد اهداف و برنامه ها و کار و تلاش جدی تر و بهتر، به طور معمول پازل‌هایی را چینش می کند که شاید برای مذاق عده ای خوشایند نباشد، اظهار داشت: رییس هیات بدمیینتون استان زنجان نیز با توجه به تجارب ارزنده خود، غلامرضا باقری از قهرمانان و مربیان توانمند این رشته ورزشی زنجان را به عنوان دبیر هیات انتخاب کرد تا به هدف غایی که رشد و تعالی بدمینتون این استان بوده دست یابد که به نظرم مهره خوب و قدری را برگزیده است.

*س_برچسب‌ها_س*