پنج‌شنبه 12 مهر 1403

ورمزیار: تغییرات کادر فنی برای استقلال مفید خواهد بود / امیدوارم انتخاب بختیاری‌زاده درست باشد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ورمزیار: تغییرات کادر فنی برای استقلال مفید خواهد بود / امیدوارم انتخاب بختیاری‌زاده درست باشد

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه با توافق استعفای جواد نکونام، سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد، اظهار کرد: امیدوارم استقلال در مسیر پیشرفت قرار بگیرد. فکر می‌کنم هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس فرصت زیادی را داشت، اما نکونام 5، 6 بار بود که استعفا می‌داد و برمی گرشت. به نظرم پیدا کردن یک مربی با رزومه کار سختی برای مدیران هلدینگ و باشگاه نبود. وقتی می‌گوییم سرمربی موقتی معلوم نیست چند هفته است و از یک هفته تا 5، 6 هفته را شامل می‌شود.

او افزود: قطعا باید این تغییر و تحولات منجر به نتیجه شود و امیدوارم بختیاری زاده در این مدت در کارش موفق باشد و از او حمایت می‌کنیم. به طور حتم مدیران هلدینگ باید هر چه سریعتر یک مربی با رزومه و خوبی را بیاورند و تیم استقلال از این بحرانی که به وجود آورده نجات بدهند. به هر حال این تغییرات می‌توانست زودتر از این اتفاق رخ بدهد. درست است که کسب نایب قهرمانی در سال گذشته نتیجه بدی نیست، اما قطع به یقین مدیران هلدینگ حواسشان بود که مربی بیاورند. البته مسئولان باشگاه استقلال می‌توانستند بهتر از این نقل و انتقالات را مدیریت کنند و اکنون این اتفاق افتاده است.

ورمزیار درباره اینکه استقلالی‌ها مدعی شدند مربی صاحب نام خارجی جذب کنند، گفت: من فکر می‌کنم یکسری از مربیان کروات می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند، چون فوتبالشان به ما نزدیک است. به هر حال مربیانی که رزومه دارند و توان فنی بالایی داشته باشند قطع به یقین می‌توانند تیم استقلال را کمک کنند هر چند این تیم درست بسته نشده است. هر مربی بیاد این مشکلات را دارد. شاید نظارت هلدینگ یکی از ایرادات تیم استقلال است. به چه صورت تیم استقلال بسته شده است. تیمی که پارسال مشکلش گلزنی و خط دفاعش بوده است و 10 بازیکن جابه جا شدند، اما هنوز مشکلات سال گذشته مرتفع نشده است؛ بنابراین هر مربی بیاید همین مشکلات را داریم، اما به طور حتم می‌تواند در مسیر هدفی که داریم کمک کند.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه تغییر و تحولات در کادر فنی به نفع استقلال است یا نه! گفت: به طور حتم تغییر و تحولات برای استقلال مفید خواهد بود و امیدوارم زودتر هم منجر به نتیجه شود. این تیم در این مدت طرح و برنامه‌ای نداشت. البته یک خسته نباشید به کادر فنی قبلی می‌گوییم و زحمت کشیدند، اما منتهی ما در 7 بازی، 6 گل زدیم، اما 4 گل از روی نقطه پنالتی بوده است و برای رسیدن به گل طرح وبرنامه‌ای نبوده و تمرین نشده و نمی‌توانستیم به چه صورت گل بزنیم.

ورمزیار درباره اینکه عملکرد نکونام را در این مدت چطور دیده است، گفت: عملکرد نکونام در حد توانش بوده است و نمی‌توانیم بگوییم عملکردش ضعیف یا قوی بوده است. به هر حال او یک روند معمولی داشته است و همه توانش را برای این کار گذاشته بود.

او درباره اینکه سهراب بختیاری زاده کارنامه قابل قبولی در مربیگری ندارد و او می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد، بیان کرد: ما سهراب را روی سبقه استقلالی اش نگاه می‌کنیم و امیدوارم که او در این مدت موقت بتواند این تیم را کمک کند و ان شاء الله انتخابش به عنوان سرمربی درست بوده باشد و ما همه جوره به او کمک می‌کنیم.

خبرنگار: مریم طایفه