دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورود امام به کشور با استقبال عجیب و بی نظیر مردم روبرو شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
ورود امام به کشور با استقبال عجیب و بی نظیر مردم روبرو شد

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و روز 12 بهمن ماه، سالگرد ورود امام خمینی به کشور و آغاز یوم الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: ورود امام به کشور با استقبال عجیب و بی نظیر مردم از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا روبرو شد.

وی ادامه داد: این اتفاق زمینه ساز شکل گیری روزهای پرشور و هیجان و تکرار ناشدنی انقلاب اسلامی شد.

چمران اضافه کرد: انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین حرکت ها در تاریخ اسلام بود امیدواریم و تلاش داریم تا قدر این نعمت را به خوبی درک کنیم و بشناسیم و در عین حال شاکر این نعمت نزد خداوند بزرگ باشیم.

رییس شورای شهر تهرا در ادامه به اقدام تروریستی اخیر که از سوی تروریست ها در یکی از مساجد در شهر پیشاور پاکستان رخ داد اشاره کرد گفت: این حوادث تروریستی سریالی همچنان در کشورهای اسلامی رخ می دهد و اقدام اخیر تروریستی موجب شد تا تعداد زیادی از نمازگزاران به شهادت رسیدند و برخی ها هم مجروح شدند از این رو امیدواریم دولت ها بتوانند با دقت بیشتر و فراهم کردن شرایط بهتر امنیتی از چنین اقدامات کوردلانه جلوگیری کنند.

وی همچنین در خصوص نمایشگاه شهر آفتاب گفت: با توجه به فضای موجود، امکانات در دسترس، سهولت در رفت و آمد، پارکینگ و پتانسیل های بالای نمایشگاه شهر آفتاب در برگزاری رویدادهای مختلف توصیه می کنیم که تا شرکت نمایشگاه ها با تمام مشکلاتی که گریبان نمایشگاه تهران در برگزاری نمایشگاه ها چه از لحاظ ترافیکی و عدم دسترسی ها و مشکلات حاشیه ای پارکینگ و غیره دارد، با اهتمام بیشتری موضوع انتقال رویدادهای بزرگ را پیگیری کند.

رییس شورای شهر تهران گفت: در ترافیک امروز با توجه به بارندگی، اگر نمایشگاه ها را در نمایشگاه بین المللی برگزار کنیم، ظلم به مردم است و باید از نمایشگاه آفتاب بیشتر استفاده شود، امیدواریم عقب ماندگی ها با کمک بخش خصوصی برطرف شود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دهه فجر امام خمینی شهر تهران این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است