جمعه 28 اردیبهشت 1403

وزارت نفت

وزارت نفت

وب‌گاه عرشه آنلاین

: رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: در عرصه دیپلماسی اقتصادی نیز توافق‌های بسیار خوبی با کشورهای همسایه و شریکان تجاری‌مان داشته‌ایم که آثار آن بر بازار ارز در آینده برای همگان ملموس خواهد بود. سیگنال جدید فرزین به بازار ارز رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: در عرصه دیپلماسی اقتصادی نیز توافق‌های بسیار خوبی با کشورهای همسایه و شریکان تجاری‌مان داشته‌ایم که آثار آن بر بازار ارز در آینده برای همگان...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: در عرصه دیپلماسی اقتصادی نیز توافق‌های بسیار خوبی با کشورهای همسایه و شریکان تجاری‌مان داشته‌ایم که آثار آن بر بازار ارز در آینده برای همگان ملموس خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل بانک مرکزی از اعلام آمادگی این بانک جهت امضای قرارداد 600 میلیون دلاری با وزارت نفت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس بانک مرکزی از آمادگی برای امضای قرارداد 600 میلیون دلاری با وزارت نفت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس بانک مرکزی گفت: منابع ارزی کشور به‌گونه‌ای است که پیشنهاد سرمایه‌گذاری توسعه چاه‌های نفتی به وزارت نفت ارائه شده و به‌زودی قرارداد امضا خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل بانک مرکزی از آمادگی بانک مرکزی برای امضای قرارداد 600 میلیون دلاری با وزارت نفت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزرای اقتصادی دولت بر تأمین ارز بدون مشکل توسط بانک مرکزی تأکید و اعلام کردند: با تلاش دولت در سال 1403 مشکلی برای تأمین ارز نخواهیم داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی برای امسال نرخ رشد نقدینگی را به طور متوسط 23 درصد با امکان تغییر در یک بازه مثبت و منفی 2 درصد و نرخ تورم نقطه به نقطه شاخص بهای مصرف کنند هدف‌گذاری کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

موفقیت در مهار و کنترل تورم در سطوح پایین و پایدار از مهترین الزامات موضوع هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های تولیدی و مولد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره قطع سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی در سال 1403 گفت: طبق مصوبه‌های جدید اعلام شده است که این سهمیه امسال اختصاص پیدا نکند که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این باره مجری بوده و تصمیم‌گیر نیست. سهمیه بنزین اسنپ و تپسی؛ در دستور کار نیست! این جدیدترین خبر دولت سیزدهم درباره رانندگان تاکسی اینترنتی است بنزین تاکسی‌های اینترنتی در چند ماه...

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان صنعت نفت می‌گوید شوک مثبتی که پس از حضور فراز کمالوند در این تیم ایجاد شد، عامل اصلی پیروزی آنها برابر سپاهان بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت نفت، تا کنون 75 درصد از هموطنان با کارت سوخت شخصی سوختگیری می‌کنند. اما طبق قانون بودجه سال 1403 باید 90 تا 95 درصد با کارت سوخت شخصی سوختگیری کنند.

وب‌گاه فرارو

جعفر سالاری نسب گفت: طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت نفت، تا کنون 75 درصد از هموطنان با کارت سوخت شخصی سوختگیری می‌کنند. اما طبق قانون بودجه سال 1403 باید 90 تا 95 درصد با کارت سوخت شخصی سوختگیری کنند.

وب‌گاه الف

صبح امروز خبری از یکی از مسوولان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منتشر شد که بر اساس آن سهمیه بنزین خودروهای اینترنتی قطع شده است، موضوعی که مربوط به چند ماه گذشته بوده و به تخصیص اعتبار نقدی بر اساس پیمایش مسافت مربوط بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق توسعه ملی گفت: با وجود نقدهای مطرح شده به بند ب ماده 3 برنامه هفتم توسعه مبنی بر واگذاری میادین مشترک به صندوق توسعه ملی، اما نه تنها قانون چنین تفسیری ندارد، بلکه به عنوان یک نهاد مالی، صرفا به دنبال سرمایه‌گذاری و بهره برداری این از میادین مشترک در خلأ سرمایه‌گذار و جای خالی ایران در این میادین است.