پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

وزارت نفت

وزارت نفت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران خبر داد که توسعه میدان گازی مختار به زودی آغاز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

بنزین و حواشی قیمت آن، ماجراهای زیادی را در سال گذشته پشت سر گذاشت که این حواشی همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به نظر می‌رسد هنوز تکلیف جمع‌آوری کارت سوخت جایگاه‌ها به صورت کامل مشخص نشده و باید منتظر ماند تا وزارت نفت و زیرمجموعه‌هایش به یک جمع‌بندی نهایی برسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعلام سقف چهل لیتر بری خرید بنزین نیز سبب شد صف‌های طولانی از مقابل پمپ بنزین‌ها جمع نشود چرا که این محدودیت ضرورت مراجعه برای خرید بنزین در دوره کوتاه‌تری را سبب می‌شد. اعلام سقف چهل لیتر بری خرید بنزین نیز سبب شد صف‌های طولانی از مقابل پمپ بنزین‌ها جمع نشود چرا که این محدودیت ضرورت مراجعه برای خرید بنزین در دوره کوتاه‌تری را سبب می‌شد. اولین تصمیم مهم دولت در سال 1403 به بنزین برمی‌گردد،...

وب‌گاه مشرق نیوز

میانگین توزیع روزانه بنزین کشور در نوروز 1403 حدود 120 میلیون لیتر بوده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال 1402 به‌طور میانگین حدود 7 میلیون لیتر در روز افزایش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نفت، دبیرخانه سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) گزارش داد: پنجاه‌وسومین نشست کارگروه مشترک وزارتی نظارت بر توافق ائتلاف تولیدکنندگان عضو اوپک و غیراوپک (اوپک‌پلاس) امروز، سوم آوریل 2024 (چهارشنبه، 15 فروردین‌ماه) از طریق ویدیوکنفرانس برگزار شد. کارگروه وزارتی نظارت بر توافق اوپک‌پلاس ضمن بررسی داده‌های تولید نفت خام در ماه‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین نشست فنی وزرای نفت ایران و انرژی ترکیه پس از توافق‌های اولیه آن در آنکارا انجام شده بود امروز در تهران و در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جواد اوجی، وزیر نفت با آلپ ارسلان بیرقدار، وزیر انرژی و منابع طبیعی جمهوری ترکیه دیدار کردند.

وب‌گاه عصر ایران

وی ضمن تکذیب فروش کارت سوخت شخصی گفت: کارت های اضطراری جایگاه‌ها در اختیار شرکت پخش قرار دارد و نظارت صورت می گیرد و باید از داشبورد صورت‌حساب در اختیار شرکت قرار گیرد بنابراین امکان ندارد کارت از جایگاه خارج شود. ضمن اینکه هر کارت کد مخصوص دارد و در صورتی که از جایگاه خارج شود در جایگاه دیگر جواب نمی دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تکلیف ما استفاده 90 درصدی مردم از کارت سوخت شخصی است و این موضوع در قانون عنوان شده و باید رعایت شود و اکنون هم در حال اطلاع رسانی این قانون هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: مقدار توزیع بنزین در روز سه‌شنبه (14 فروردین‌ماه) به 113 میلیون و 500 هزار لیتر رسید به‌طوری که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال (14 فروردین 1402) با عدد 109 میلیون لیتر، 4.5 درصد افزایش نشان می‌دهد. میانگین مصرف بنزین از ابتدای نوروز تاکنون (یکم تا 14 فروردین سال 1403) 120.3...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کارت‌های سوختگیری جایگاه‌ها جمع می‌شود یا نه؟ فعلا قرار نیست این کارت‌های سوخت جمع شود اما محدودیت قطعی است و این احتمال که جایگاه‌داران به صاحبان وسایل نقلیه بدون کارت سوخت بگویند کارت جایگاه نیست، جدی است. فعلا تا تیرماه خبر محدودیت سوخت‌گیری با کارت‌های جایگاه چالش اصلی مردم خواهد بود. کارت‌های سوختگیری جایگاه‌ها جمع می‌شود یا نه؟ فعلا قرار نیست این کارت‌های سوخت جمع شود اما محدودیت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعطیلات نوروز امسال که با ماه مبارک رمضان مصادف بود، مانند سال‌های گذشته و با گذشت نزدیک به سه هفته ادامه دارد. سه هفته‌ای که مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی نوعا تعطیل بود و بیشتر رخوت و کسالت بود تا تجدید قوا و تنظیم امور و برنامه‌ریزی برای سال نو.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اصل پنجاهم قانون اساسی مقرر می‌کند: در جمهوری اسلامی، حفاظت محیط‌زیست که نسل امروز و نسل‌های بعدی باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند، وظیفه عمومی تلقی می‌گردد، از این رو فعالیت‌های اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط‌زیست یا تخریب غیرقابل جبران آن ملازمه پیدا کند، ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ظاهرا مسئولان با مردم رودربایستی دارند. در عین پیشه‌کردن سیاست‌های رزم و شعار علیه آمریکا و خارج از کشور، می‌خواهند سیاست بزم و تداوم الگوی زندگی آمریکایی را در داخل ادامه دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام و فرارسیدن روز قدس پرداخته‌اند.