شنبه 15 اردیبهشت 1403

وزنه برداری

وزنه برداری

وب‌گاه فرارو

مصرف کربوهیدرات یکی از بحث‌های داغ در علم تغذیه است؛ این گروه از مواد غذایی درست مانند چربی‌ها متهم به افزایش وزن، بیماری‌های قلبی و مشکلات مختلف دیگر هستند، اما باید بدانید که سالم‌ترین غذا‌های دنیا سرشار از کربوهیدرات هستند و فقط مصرف بیش‌از اندازه آن مضر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ملی پوش وزنه برداری ایران از احتمال شرکت نکردنش در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

محمد نصیری، اسطوره وزنه برداری ایران صحبت های تکان دهنده ای در خصوص وضعیت این روزهای خودش می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کوروش رویانیان افزود: دست کم 25 ورزشکار این رشته به مدت حدود یک ماه در این منطقه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند. وی اظهار کرد: در این اردو سجاد انوشیروانی رئیس و بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری و قهرمان جهان در قالب کمیته فنی که هفته جاری در چالوس تشکیل شد، حضور یافتند. سرپرست هیات وزنه برداری مازندران گفت: افزون بر حضور مسوولان این رشته،...

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - سرپرست هیات وزنه برداری مازندران گفت: تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک 2024 در چالوس اردو زده است.

وب‌گاه ورزش سه

ورزش ایران به کسب تک مدال‌های المپیک پاریس دل‌خوش است اما 55 هزار ژاپنی در فینال فوتبال دانش‌آموزی را به تماشا می‌نشینند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنها ورزشکار یزدی مدال‌آور در رشته وزنه برداری رقابت‌های پاراالمپیک شب گذشته آسمانی شد. تنها ورزشکار یزدی مدال‌آور در رشته وزنه برداری رقابت‌های پاراالمپیک شب گذشته آسمانی شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در رویدادهای آینده، گفت: کسانی که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند بیشتر از وزنه‌برداران جوان و کم تجربه هستند.

وب‌گاه عصر ایران

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد: شادروان " منصور دیماسی " تنها یزدی مدال‌آور در پاراالمپیک در رشته وزنه برداری شامگاه دوشنبه در سن 50 سالگی بر اثر بیماری در بیمارستان شهید صدوقی (ره) درگذشت.

وب‌گاه ورزش سه

معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: یکی از سیاست‌های کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام به پاریس شانس کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکو است، اما در دوچرخه سواری و وزنه برداری بانوان امکان کسب مدال در پارالمپیک پاریس را نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نفر دوم مسابقات الیت کراسفیت آیلند گیمز درباره شرایط این دوره از مسابقات صحبت کرد.

وب‌گاه فرارو

آیا همین که از خواب بیدار می‌شوید احساس خستگی می‌کنید؟ یا اینکه نمی‌توانید بر کسلی بعد از ظهر غلبه کنید؟ این‌ها ممکن است نشانه‌هایی باشند که نوع سبک زندگی بر انرژی شما تأثیر گذاشته و منجر به مه مغزی و خستگی همیشگی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا همین که از خواب بیدار می‌شوید احساس خستگی می‌کنید؟ یا اینکه نمی‌توانید بر کسلی بعد از ظهر غلبه کنید؟ اینها ممکن است نشانه‌هایی باشند که نوع سبک زندگی بر انرژی شما تأثیر گذاشته و منجر به مه مغزی و خستگی همیشگی می‌شود. آیا همین که از خواب بیدار می‌شوید احساس خستگی می‌کنید؟ یا اینکه نمی‌توانید بر کسلی بعد از ظهر غلبه کنید؟ اینها ممکن است نشانه‌هایی باشند که نوع سبک زندگی بر انرژی شما...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی هفت دختر وزنه‌بردار از ایران در لیست نهایی قهرمانی آسیا 2024 قرار دارد.