شنبه 29 اردیبهشت 1403

وزنه برداری

وزنه برداری

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در رویدادهای آینده، گفت: کسانی که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند بیشتر از وزنه‌برداران جوان و کم تجربه هستند.

وب‌گاه عصر ایران

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد: شادروان " منصور دیماسی " تنها یزدی مدال‌آور در پاراالمپیک در رشته وزنه برداری شامگاه دوشنبه در سن 50 سالگی بر اثر بیماری در بیمارستان شهید صدوقی (ره) درگذشت.

وب‌گاه ورزش سه

معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: یکی از سیاست‌های کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام به پاریس شانس کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکو است، اما در دوچرخه سواری و وزنه برداری بانوان امکان کسب مدال در پارالمپیک پاریس را نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نفر دوم مسابقات الیت کراسفیت آیلند گیمز درباره شرایط این دوره از مسابقات صحبت کرد.

وب‌گاه فرارو

آیا همین که از خواب بیدار می‌شوید احساس خستگی می‌کنید؟ یا اینکه نمی‌توانید بر کسلی بعد از ظهر غلبه کنید؟ این‌ها ممکن است نشانه‌هایی باشند که نوع سبک زندگی بر انرژی شما تأثیر گذاشته و منجر به مه مغزی و خستگی همیشگی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا همین که از خواب بیدار می‌شوید احساس خستگی می‌کنید؟ یا اینکه نمی‌توانید بر کسلی بعد از ظهر غلبه کنید؟ اینها ممکن است نشانه‌هایی باشند که نوع سبک زندگی بر انرژی شما تأثیر گذاشته و منجر به مه مغزی و خستگی همیشگی می‌شود. آیا همین که از خواب بیدار می‌شوید احساس خستگی می‌کنید؟ یا اینکه نمی‌توانید بر کسلی بعد از ظهر غلبه کنید؟ اینها ممکن است نشانه‌هایی باشند که نوع سبک زندگی بر انرژی شما...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی هفت دختر وزنه‌بردار از ایران در لیست نهایی قهرمانی آسیا 2024 قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مسابقات آیلند گیمز یک رکورد جدید ثبت شد.

وب‌گاه ورزش سه

محمد صلاح روز گذشته در اردوی تیم ملی مصر حاضر شد و اولین تمرین خود را برای حضور در جام ملت‌های آفریقا انجام داد.

وب‌گاه ورزش سه

فرصت شمشیربازی به عنوان محتمل ترین حضور رشته ای تیمی از ورزش ایران در المپیک، نباید بر باد رود.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته پاراوزنه برداری گفت: تلاشم بر این است که در پارالمپیک پاریس علاوه بر کسب مدال طلا در دسته 80 کیلوگرم رکوردشکنی نیز داشته باشم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ورزش که برای بازدید به فدراسیون تکواندو رفته، صحبت هایی انجام داده که نگران کننده بود و بایستی بدان توجه داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی در مراسم تجلیل از 2 ورزشکار و 2 مربی تکواندوی ایران، با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: از حضور در این فدراسیون تکواندو خوشحالم. ما حتما جلسات بیشتری را با جامعه بزرگ تکواندو خواهیم داشت. قطعا جلساتی را با اعصای تیم‌های ملی و هیات‌های تکواندو خواهیم داشت. تکواندو از رشته‌های موفق و المپیکی ماست و مطمئن باشید وزارت ورزش حمایت...

وب‌گاه ورزش سه

کیانوش رستمی روز اول سال 2024 میلادی وزنه 175 کیلوگرم را مهار کرد، دقیقا همزمان با حضور ملی پوشان در لیگ وزنه برداری!