پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

وزیر اقتصاد: رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی اولویت دولت است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وزیر اقتصاد: رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی اولویت دولت است

ساری - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارائی گفت: رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی جزو اولویت‌های دولت است و مسوولان اجرایی استان‌ها تمام قد در کنار تولیدکنندگان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احسان خاندوزی روز شنبه در نشست با مجمع نمایندگان و صادرکنندگان استان مازندران در سالن جلسات استانداری مازندران افزود: امنیت سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه تولید و صنعت کشور با ثبات در بازار اقتصادی افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: توسعه اقتصادی در کشور نیز با افزایش سرمایه گذاری ها روی خواهد داد و دولت برای تحقق این امر برنامه دارد. وزیر امور اقتصادی و دارائی با بیان این که دولت خود را خادم بخش خصوصی می داند، گفت: مسوولان اجرایی استان برای توسعه کشور زیر پای تولیدکنندگان فرش قرمز پهن می کنند. وی بر ضرورت تعیین محور توسعه در استان های کشور طبق برنامه تاکید کرد و افزود: نباید اجرای طرح های اقتصادی بی جهت و غیرکارشناسی باشد و مسوولان استانی اولویت های اقتصادی محلی تدوین کنند. خاندوزی گفت: تسهیل صادرات از نقاط مختلف کشور باجدیت در دست پیگیری است و باید استانداران در مسیر رونق کسب و کار گام بردارند. به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی به منظور بازدید از جانمایی اجرای طرح آزاد راه قائمشهر به ساری، دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، نشست با مجمع نمایندگان استان مازندران در ارتباط با آزاد راه قائمشهر به ساری، نشست با فعالان اقتصادی استان، نشست با مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.

برچسب‌ها