دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقنتصادنیوز: خشونت یک گروه تندرو نظامی اسرائیلی ضد ساکنان فلسطینی کرانه باختری، صدای مقامات کاخ سفید را نیز در آورده، وضع تحریم علیه گردان افراطی «نتزا» به اختلافات میان تل آویو و واشنگتن دامن زده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خشونت یک گروه تندرو نظامی اسرائیلی ضد ساکنان فلسطینی کرانه باختری، صدای مقامات کاخ سفید را نیز در آورده، وضع تحریم علیه گردان افراطی «نتزا» به اختلافات میان تل آویو و واشنگتن دامن زده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، برای نخستین بار و در اقدامی نادر، منابع آمریکایی از اقدام واشنگتن برای تحریم یک گردان افراطی صهیونیست‌ها در کرانه باختری خبر دادند. به گزارش نشریه آمریکایی «اکسیوس»، سه منبع آگاه دولتی در کاخ سفید به این پایگاه خبری گزارش دادند که انتظار می‌رود طی روز‌های آینده، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از وضع تحریم‌های سخت گیرانه‌ای ضد گردان افراطی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد گفت: دولت مالیات ستانی به صورت هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم ترحیم پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد نور تهران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ظهر امروز مراسم ختم پرویز داودی معاون اول دولت نهم برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

بعد از شنیدن چندین انفجار که به دلیل برخورد پدافند هوایی با چند ریزپرنده اتفاق افتاد، امروز تردد و زندگی عادی در سطح شهر تبریز بدون مشکل و با آرامش جریان پیدا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد دولت سیزدهم بارها تاکید کرده که دولت بدون استقراض از بانک مرکزی توانسته کسری بودجه خود را جبران کند. این در حالی است که بررسی آمارها نشان می‌دهد دولت سیزدهم نه‌تنها نتوانسته از پولی شدن کسری بودجه جلوگیری کند، بلکه این پدیده شوم را تشدید کرده است. وزیر اقتصاد دولت سیزدهم بارها تاکید کرده که دولت بدون استقراض از بانک مرکزی توانسته کسری بودجه خود را جبران کند. این در حالی...

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، سهامداران و فعالان بازار سهام در نامه‌ای سرگشاده به رئیس مجلس، خواستار اعمال برخی تغییرات در قانون بودجه سال 1403 شدند.

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی شاهد فضاسازی سنگین علیه ساماندهی معافیت های بی ضابطه مالیاتی شرکت های بزرگ هستیم که معافیت های مالیاتی که این شرکت ها تا کنون داشتند به نوعی پرداخت سود از جیب عموم مردم و دولت به افراد محدود بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح مالیات بر عایدی سرمایه طلا و الزام ثبت معاملات چه تغییراتی در بازار به‌وجود می‌آورد؟ قرار است چه کسانی نقره‌داغ شوند و سرمایه‌گذاران واقعی چطور می‌توانند همچنان محترمانه به فعالیت خود ادامه دهند؟ طرح مالیات بر عایدی سرمایه از زمان تصویب در مجلس با کش و قوس هایی روبرو بوده و تا امروز به قانون تبدیل نشده است؛ چراکه باید ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو به نقل از شانا، صنعت نفت در صورت تکمیل زنجیره ارزش می‌تواند درآمد بالایی را برای هر کشوری به همراه داشته باشد. با این حال این صنعت در سراسر دنیا، صنعتی به‌شمار می‌رود که نیازمند سرمایه‌گذاری بالایی است، زیرا افزون بر استفاده از تجهیزات گران‌قیمت در توسعه صنعت نفت، دستیابی به تکنولوژی‌های روز جهان نیز هزینه بالایی را به همراه دارد؛ بنابراین هر کشور...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد چندی پیش در نشست تبیین شعار سال مطالبی را در مورد مشارکت مردم در میدان اقتصاد و مدیریت کشور بیان کرده که می‌توان آن را ترکیبی از نکات درست و قابل‌تأمل و نکات و نتیجه‌گیری‌های نادرست دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

به تازگی شایعه کناره‌گیری وزیر اقتصاد مطرح شد و برخی از این تغییر استقبال کردند و آن را مقدمه‌ای برای تغییر فرمان اقتصادی تلقی کردند تا گشایشی ایجاد شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.