دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود میرلوحی گفت: در حال حاضر اقتصاد ایران به شدت سیاسی است و از نظر سیاسی عمدتاً به مسائل بین‌المللی، مسائل هسته‌ای و تحریم‌ها گره خورده است و شاهد هستیم که هر اتفاقی هر گوشه دنیا می‌افتد، بر روی مسائل اقتصادی در ایران تاثیر می‌گذارد.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

خبرگزاری تسنیم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی ضمن تاکید بر اینکه اجرای دقیق سیاست تثبیت ارزی راه برون‌رفت کشور از معضل افزایش مکرر نرخ ارز است، معتقد است اجرای این سیاست تنها توسط دولت امکان‌پذیر نیست و نیاز به عزم و اراده ملی و حاکمیتی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با موافقت وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص توسعه و ارتقای ساختار مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، اجرای تکالیف قانون مبارزه با پولشویی وارد فاز جدیدی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: از رئیس مجلس به جهت پیگیری وضعیت ارزی کشور تشکر می‌کنم. این روز‌ها جلسات متعددی برای افزایش تفاهم میان مجلس و دولت در راستای کاهش التهابات ارزی برگزار می‌شود. وی افزود: از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست دارم بعد از بررسی‌های کارشناسی در حوزه ارز،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پورابراهیمی گفت: با اصلاح سیاست‌های ارزی می‌توانیم التهاب را به شدت کاهش دهیم و وضعیت را از شرایط کنونی خارج کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده امضاکننده بیانیه حمایت نمایندگان از حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید اگر زمان به سال 1400 برگردد، نسبت به حمایت از رئیسی تردید می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقنتصادنیوز: خشونت یک گروه تندرو نظامی اسرائیلی ضد ساکنان فلسطینی کرانه باختری، صدای مقامات کاخ سفید را نیز در آورده، وضع تحریم علیه گردان افراطی «نتزا» به اختلافات میان تل آویو و واشنگتن دامن زده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خشونت یک گروه تندرو نظامی اسرائیلی ضد ساکنان فلسطینی کرانه باختری، صدای مقامات کاخ سفید را نیز در آورده، وضع تحریم علیه گردان افراطی «نتزا» به اختلافات میان تل آویو و واشنگتن دامن زده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، برای نخستین بار و در اقدامی نادر، منابع آمریکایی از اقدام واشنگتن برای تحریم یک گردان افراطی صهیونیست‌ها در کرانه باختری خبر دادند. به گزارش نشریه آمریکایی «اکسیوس»، سه منبع آگاه دولتی در کاخ سفید به این پایگاه خبری گزارش دادند که انتظار می‌رود طی روز‌های آینده، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از وضع تحریم‌های سخت گیرانه‌ای ضد گردان افراطی...