دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد با اعلام سه خبر خوش برای تولیدکنندگان در سال جدید گفت: در سال گذشته سرمایه گذاری خارجی به 5.5 میلیارد دلار رسید که رکورد 16 ساله در این زمینه شکسته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد با اعلام سه خبر خوش برای تولیدکنندگان در سال جدید گفت: در سال گذشته سرمایه گذاری خارجی به 5.5 میلیارد دلار رسید که رکورد 16 ساله در این زمینه شکسته شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اعلام سه خبر خوش برای تولیدکنندگان در سال جدید گفت: در سال گذشته سرمایه گذاری خارجی به 5.5 میلیارد دلار رسید که رکورد 16 ساله در این زمینه شکسته شده است.

وب‌گاه فرارو

حقیقت این است که اگر ما بدهی نداشته باشیم لزوما به معنای حال خوب اقتصادمان نیست. هم اکنون کشور‌هایی مثل آمریکا و ژاپن بدهی دارند و این هم دروغ نیست. اما این که این کشور‌ها بدهی دارند معنای بدی ندارد، بلکه اتفاقا از این جهت می‌تواند مثبت تعبیر شود که نشان می‌دهد کشور‌های دیگر به این کشور‌ها اعتماد دارند و در نتیجه با توجه به توان اقتصادی بالای این کشور‌ها و توان بازپرداختی که دارند،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد با اعلام 3 خبر خوب برای تولیدکنندگان گفت: امسال برای سومین سال پیاپی از سوی دولت کاهش مالیات تولید در بودجه سالانه در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه عصر ایران

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی: در طول تاریخ بودجه نویسی کشور سابقه نداشته که یک دولت برای سه سال پیاپی به ترتیب دو درصد، 5 درصد و 7 درصد کاهش مالیات تولید را در دستور کار قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد با اعلام سه خبر خوب برای تولید کنندگان گفت: امسال برای سومین سال پیاپی از سوی دولت پیش بینی کاهش مالیات تولید در بودجه سالانه در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در وزارت اقتصاد با تایید دولت،‌در سال جاری مدیریت شرکتهای سهام عدالت استانی به صورت کامل به بخش غیر دولتی واگذار خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

گمرک برای ترخیص هرچه زودتر کالاهای اساسی با جهاد کشاورزی به توافق رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: کنترل تورم در سطوح پایین و پایدار از مهمترین الزامات موضوع هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های تولیدی و مولد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در وزارت اقتصاد با تایید دولت،‌در سال جاری مدیریت شرکتهای سهام عدالت استانی به صورت کامل به بخش غیر دولتی واگذار خواهد شد. چندی قبل رئیس سازمان بورس در خصوص تعیین تکلیف نمادهای استانی سهام عدالت، اعلام کرده بود، مقرر شده که همزمان با برگزاری مجامع شرکتهای مذکور در 31 استان کشور، بازگشایی نماد شرکتها به صورت تدریجی انجام شود و فروش اتفاق افتد، فعلا برنامه‌ای...

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی روسیه می‌گوید که یوان جایگزین دلار در مبادلات ارزی روسیه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه مجلس شورای اسلامی در سال (1403) در روز یکشنبه (19 فروردین ماه) با ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه آغاز شد که وی در نطق پیش از دستور خود ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت: ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد و این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود و زوال...

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در سال (1403) برگزار شد که در این گزارش جزئیات مصوبات نمایندگان در این جلسات را می‌خوانیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد: وصولی‌های گمرک و واریزی به خزانه در سال 1402 با 54 درصد افزایش به رقم 247 هزار میلیارد تومان رسید.