دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

گمرک و وزارت جهاد کشاورزی در نشستی مشترک برای ارائه تسهیلات حداکثری و تسریع در واردات و ترخیص کالاهای اساسی در سال 1403 با یکدیگر توافق کردند.

خبرگزاری دانشجو

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون حقوق قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به تلاطمات بازار ارز و سکه در کشور اظهار داشت: مسائل منطقه‌ای، بین‌المللی و سیاسی در تلاطمات بازار ارز و سکه بی‌تاثیر نیستند، اما ریشه اصلی این تلاطمات در اشکالات اساسی اقتصاد کشور است. وی افزود: ما نیازمند ریل‌گذاری جدیدی در مواضع اقتصادی هستیم تا از این وضعیت خارج شویم. حاجی...

وب‌گاه مشرق نیوز

درویش: در آخرین صحبتی که با وزیر اقتصاد و سازمان بورس کردم قرار است شورای پول و اعتبار امروز برای بانک‌ها مجوز تیم‌داری و خرید سهام استقلال و پرسپولیس را صادر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«در جلسه سران قوا که به میزبانی رئیس‌جمهور برگزار شد، سازوکار و نحوه مشارکت مردم در اقتصاد کشور و همچنین اولویت‌های همکاری سه قوه در سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مدت 30 ماه ریاست عشقی از 21 مهر ماه 1400، شایعه های زیادی در خصوص استعفا و برکناری او در بازار پیچیده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جلسه امروز شورای عالی بورس، عشقی به اتفاق آرا و با تایید وزیر امور اقتصاد و دارایی در سمت خودش ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) طرح جدیدی را برای پر کردن شکاف و خلأهای موجود در جریان مذاکرات برای آتش‌بس در غزه ارائه داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هرگاه گفتار رادیکال در جبهه اصلاحات رشد داشته به موجب آن بهره گیری از مشکلات برای پروژه سیاسی و شیفت از بازی ها کلامی - روانی به رخدادهای عینی افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی از رشد سرمایه گذاری خارجی در این استان در سال 1402 خبرداد و گفت: سال گذشته 47.61 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی برای 13 طرح جذب شد.

وب‌گاه الف

وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: شایعه سازی درباره تیم اقتصادی دولت که بی وقفه در حال تلاش در میدان جنگ تحمیلی اقتصادی هستند، خواسته یا ناخواسته ابزار دیگری علیه دولت و مردم ایران در این کارزار است.

وب‌گاه عصر ایران

شایعه برکناری برخی مسئولان اقتصادی دولت پیش از آنکه یک شایعه باشد با واکنش یک چهره سیاسی به شایعه‌ای که مشخص نیست اساساً وجود داشته، به طور گسترده در برخی رسانه‌ها منتشر شد و به دنبال همین خبر ساختگی، موجی از اخبار و تحلیل‌ها برای بی‌ثبات جلوه دادن تیم اقتصادی دولت در مواجهه با مسائل اقتصادی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجید عشقی برای دومین دوره در مقام ریاست سازمان بورس ابقا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طی روزهای گذشته بخشی از گزارش وزیر اقتصاد در جلسه هیئت دولت با موضوع «مقایسه وضعیت بازار بدهی‌ها در اقتصاد ایران و سایر کشورها» مورد تحریف محتوایی برخی رسانه‌ها قرار گرفت و با عناوینی چون «در برخی شاخص‌ها وضع کشور ما از آمریکا، ژاپن، ایتالیا، امارات و خیلی از کشورها بهتر است» منتشر شد.

وب‌گاه الف

با رای شورای عالی بورس، مجید عشقی - رییس سازمان بورس - در سمت خود ابقا شد.

خبرگزاری تسنیم

مجید عشقی برای دومین دوره در مقام ریاست سازمان بورس ابقا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت اقتصاد تأکید کرد: شایعه سازی درباره تیم اقتصادی دولت که بی وقفه در حال تلاش در میدان جنگ تحمیلی اقتصادی هستند؛ خواسته یا ناخواسته ابزار دیگری علیه دولت و مردم ایران در این کارزار است.