چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

رویترز در خبری مدعی شد که یک نفتکش حامل نفت در نزدیکی دریای عمان توسط ایران توقیف شده است. اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است. تسنیم: رویترز در خبری مدعی شد که یک نفتکش حامل نفت در نزدیکی دریای عمان توسط ایران توقیف شده است. اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است. گزارش‌های رسانه‌ای از توقیف یک نفتکش در سواحل عمان حکایت دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی تاکید کرد: فرق ما با این دولت یک چیز بیشتر نبود، حمایت مردم. حمایت مردم در صورتی ایجاد می‌شد که گوش شنوا داشته باشیم. حسن روحانی تاکید کرد: فرق ما با این دولت یک چیز بیشتر نبود، حمایت مردم. حمایت مردم در صورتی ایجاد می‌شد که گوش شنوا داشته باشیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ حسن روحانی در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی برخی آمارهای اقتصادی دولتهای یازدهم و دوازدهم را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران یک نفتکش در دریای عمان را توقیف کرد. ایران یک نفتکش در دریای عمان را توقیف کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رویترز در خبری مدعی شد که یک نفتکش حامل نفت در نزدیکی دریای عمان توسط ایران توقیف شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس برای دور زندن سقف بودجه تصمیم گرفته که نام یاسین سلمانی را از فهرست پلیس خارج کند. پرسپولیس برای دور زندن سقف بودجه تصمیم گرفته که نام یاسین سلمانی را از فهرست پلیس خارج کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ با وجود آنکه هنوز سرمربی پرسپولیس رسماً مشخص نشده اما سرخ‌ها در تلاش برای فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس از درخواست آموزش و پرورش از سازمان برنامه و بودجه درباره تامین اعتبار رتبه بندی معلمان خبر داد. یک نماینده مجلس از درخواست آموزش و پرورش از سازمان برنامه و بودجه درباره تامین اعتبار رتبه بندی معلمان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ آموزش و پرورش در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار لازم است

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن و مرد میانسالی که در خانه شان به قتل رسیده بودند بعد از گذشت 10 سال هنوز قاتل آنها پیدا نشده است. زن و مرد جوانی که در خانه شان به قتل رسیده بودند بعد از گذشت 10 سال هنوز قاتل آنها پیدا نشده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ کشف جسد یک زوج در خانه‌شان در حالی که چاقو خورده بودند، کارآگاهان را با معمایی عجیب روبه‌رو کرد و قاتلی را پیش روی آنها نهاد که هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فریار امین پور ملی پوش موی تای ایران بر اثر سانحه رانندگی درگذشت. فریار امین پور ملی پوش موی تای ایران بر اثر سانحه رانندگی درگذشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ شب گذشته (چهارشنبه) در حادثه تصادف موتورسیکلت در پوکت تایلند، فریار امین‌پور بیست‌وسه ساله، ملی‌پوش سابق موی‌تای ایران، درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تشریح مواد غذایی مضر که سلامت مردان را به خطر می اندازد، گفت: مردان باید وزن و اندازه دور شکم خود را کنترل کنند زیرا این موضوع نسبت مستقیمی با بیماری های قلبی و عروقی دارد. متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تشریح مواد غذایی مضر که سلامت مردان را به خطر می اندازد، گفت: مردان باید وزن و اندازه دور شکم خود را کنترل کنند زیرا این موضوع نسبت مستقیمی با بیماری های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت صرفه جویی آب از سوی شهروندان، گفت: به واسطه عدم بارش باران و برف در ماه‌های گذشته، متاسفانه منابع آبی در سطح قابل قبولی نیست و اکنون در شرایط مناسبی قرار نداریم استاندار تهران با تاکید بر ضرورت صرفه جویی آب از سوی شهروندان، گفت: به واسطه عدم بارش باران و برف در ماه‌های گذشته، متاسفانه منابع آبی در سطح قابل قبولی نیست و اکنون در شرایط مناسبی قرار نداریم علیرضا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیسی زارع پور از تمدید امکان ثبت نام اینترنت رایگان در درگاه ملی خدمات هوشمند دولت خبر داد. عیسی زارع پور از تمدید امکان ثبت نام اینترنت رایگان در درگاه ملی خدمات هوشمند دولت خبر داد. وزیر ارتباطات از تمدید امکان ثبت نام اینترنت رایگان تا آخر دی خبر داد و گفت: پنجاه درصد مشترکان، زیر سه گیگابایت در ماه مصرف اینترنت دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس تصمیم به جذب یک بازیکن خارجی گرفته است و این بازیکن در تیم ملی قطر توپ می زند. باشگاه پرسپولیس تصمیم به جذب یک بازیکن خارجی گرفته است و این بازیکن در تیم ملی قطر توپ می زند. به گزارش عرشه آنلاین؛ باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با مدافع چپ سابق تیم ملی فوتبال قطر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت صمت درباره فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا در حاشیه بازار توضیحاتی داد. وزارت صمت درباره فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا در حاشیه بازار توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: هفته آینده درباره روش‌های مختلف کاهش زیان خودروسازان تصمیم گیری می‌شود که یکی از راه‌ها فروش مازاد تولید در حاشیه بازار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محل اقامت و تردد عوامل تروریستیِ کرمان کشف شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش درخصوص جذب «کاردرمانگر و گفتاردرمانگر» اعلام شد. زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش درخصوص جذب «کاردرمانگر و گفتاردرمانگر» اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بنا بر اعلام رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، نتایج نهایی آزمون استخدامی «کاردرمانگر و گفتاردرمانگر» اوایل هفته پیش رو منتشر می شود و ابلاغ این مربیان برای شروع به کار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا بیگی نماینده ردصلاحیت شده مجلس در انتخابات مجلس 1402 دلایل ردصلاحیتش را عنوان کرد. علیرضا بیگی نماینده ردصلاحیت شده مجلس در انتخابات مجلس 1402 دلایل ردصلاحیتش را عنوان کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست دبیرخانه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی از احتمال اجرای مصوبه افزایش سن بازنشستگی از ابتدای سال 1403، در صورت نهایی شدن موضوع در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد. سرپرست دبیرخانه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی از احتمال اجرای مصوبه افزایش سن بازنشستگی از ابتدای سال 1403، در صورت نهایی شدن موضوع در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین،...