یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر بهداشت از روند برگزاری آزمون ارتقاء و گواهینامه پزشکی بازدید کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
وزیر بهداشت از روند برگزاری آزمون ارتقاء و گواهینامه پزشکی بازدید کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت از روند چهل و یکمین آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی در محل دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بازدید کرد. وی هنگام ورود به دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ابتدا در زیارتگاه شهدای گمنام این دانشکده حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. وی در ادامه به محل قرنطینه استادان...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت از روند چهل و یکمین آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی در محل دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بازدید کرد.

وی هنگام ورود به دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ابتدا در زیارتگاه شهدای گمنام این دانشکده حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. وی در ادامه به محل قرنطینه استادان مراجعه و از روند برگزاری چهل و یکمین آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی علوم پزشکی بازدید کرد. 530 استاد و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در 26 گروه و رشته علوم پزشکی طی دو گروه مجزا در این دانشکده قرنطینه می‌شوند تا به طراحی سئوال برای آزمون‌های تخصصی بپردازند. دانشکده مامایی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پیش از این نیز در چند دوره میزبان برگزاری آزمون‌های بورد تخصصی علوم پزشکی کشور بوده است. چهل و یکمین آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی در روز‌های 23، 24 و 25 تیرماه 1401 توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری دوره دستیاری پزشکی برگزار می‌شود.