وزیر صنعت از کارخانه دانشبنیان صنایع پلاستیک در شاهرود بازدید کرد
شاهرود - ایرنا - سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در آخرین بازدید میدانی خود در سفر به شاهرود عصر پنجشنبه از کارخانه دانشبنیان تولیدکننده محصولات یکبار مصرف پلاستیکی در شهرک صنعتی این شهر دیدن کرد.
به گزارش ایرنا، کارخانه طب پلاستیک آخرین مقصد بازدیدهای میدانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در شاهرود به عنوان وزیر معین آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری در این شهرستان در قالب نهمین سفر استانی دولت سیزدهم است.
شرکت طب پلاستیک یکی از بزرگترین تولید کنندگان ظرفهای یکبار مصرف بهداشتی، دارویی و غذایی در کشور است. این شرکت با 150 خط تولید سالانه 15 هزارتن محصولات مختلف تولید و 90 درصد آن را صادر می کند. این شرکت دانش بنیان بیشتر دستگاه های مورد استفاده خود را با مهندسی معکوس بهروزترین فناوریهای جهان تهیه کرده است.
طرح توسعه این شرکت در راستای تأمین نیاز بازار داخلی و گسترش بازارهای صادراتی در سال 99 به بهره برداری رسید. راه اندازی یک خط تولید دیگر و افزودن ماشینآلات، رباتها و قالبهای جدید، افزایش بیش از 40 درصدی ظرفیت تولید و ایجاد بیش از 50 فرصت شغلی مستقیم را در این واحد تولیدی به همراه داشت.
به گزارش ایرنا، اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کرده اند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.
*س_برچسبها_س* *س_پرونده خبری_س*