جمعه 10 فروردین 1403

وزیر نیرو

وزیر نیرو

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به اتفاقات سال 1402 گفت: نسل ما همیشه آرزوی گرفتن عکس یادگاری با آرلوند را داشت اما چوپان کاری کرد که آرلوند با او عکس بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران از اجرای 20 پروژه برای گذر از اوج بار تابستان 1403 در این شرکت خبر داد که تاکنون طراحی و اجرا شده است.

وب‌گاه گسترش

وزیر نیرو بیان کرد: سال 1402 به پایان رسید و این سال برای صنعت آب و برق کشور بسیار پرکاری بود. در این سال، همکاران ما در حوزه آب و برق و همچنین آب و فاضلاب، اقدامات خوب و موثری انجام دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو گفت: سال 1402 را پشت سر گذاشتیم، سالی پر از فراز و نشیب که برای صنعت آب و برق کشور سال بسیار پُرکاری بود؛ هم در حوزه آب و برق و هم در حوزه آب و فاضلاب اقدامات خوب و موثری توسط همکاران رقم خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قانون تغییر ساعت رسمی کشور در سال 1403 / ساعت‌ها را امشب جلو بکشیم؟ ساعت‌ها را امشب جلو بکشیم؟ جزییات تغییر ساعت رسمی کشور در سال 1403 را در این مطلب بخوانید. بر اساس قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» که در بهار 1401 به تصویب مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای نگهبان رسید و از 1 فروردین 1402 لازم الاجرا شد، در سال 1403 تغییری در ساعت رسمی کشور ایجاد نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل با تشریح جزییات آخرین جلسه کارگروه دایمی پدافند غیرعامل در سال جاری اظهار کرد: با توجه به اینکه این کارگروه بر اساس قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، شأنیت قانونی پیدا کرده و مصوبات آن جنبه قانونی یافته و اجرا نشدن آن جرم‌انگاری شده است، جلسات با اهمیت بیشتر و جدی‌تری نسبت به گذشته دنبال می‌شود....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان پدافند غیرعامل از تدوین برنامه ملی ایجاد آمادگی در برابر تهدید زیستی عامل ناشناخته (X) خبر داد.

وب‌گاه فرارو

وزیر نیرو نیز در گزارشی به رئیس‌جمهور گفت: پیش‌بینی می‌شود در چند روز آینده با حجم و شدت بارش‌های قابل توجهی روبرو شویم. احتمالا این بارش‌ها در برخی نقاط به 300 میلی‌متر برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنعت آب گفت: بازه‌های زمانی پرخطر را شناسایی کرده و این موضوع را به استان‌ها اعلام کرده‌ایم و از تجربیات گذشته و مدل‌سازی‌های تکمیلی استفاده می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطابق پیش‌بینی هواشناسی اولین‌بار است که اوج سفرهای جاده‌ای سال در 29 اسفند با بزرگ‌ترین پیش‌بینی سیل سال همزمان می‌شود. 5 سال پیش بود که در آستانه فصل بهار 98، سیلاب غرب کشور جان 19 هموطن را گرفت. مطابق پیش‌بینی هواشناسی اولین‌بار است که اوج سفرهای جاده‌ای سال در 29 اسفند با بزرگ‌ترین پیش‌بینی سیل سال همزمان می‌شود. شامگاه دوشنبه تا شامگاه سه شنبه اوج شدت بارش‌ها خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی برای مدیریت سیلاب در شرایط بارندگی‌های شدید در روزهای پیش‌رو، گفت: در چنین شرایطی مدیریت منابع برای ذخیره حداکثری آب در سدها و تغذیه آبخوان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

آخرین جلسه هیئت دولت در سال 1402 بعد از ظهر امروز یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و طی آن وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و روسای کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه گزارش‌های مشروحی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در طول سال گذشته ارائه کردند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور شاخص‌های ارائه شده در گزارش‌های اعضای دولت درباره کاهشی شدن روند تورم و رشد تولید و تجارت کشور را مایه خرسندی دانست و خطاب به مسئولان مربوط تاکید کرد به این مقدار اکتفا نکرده و تلاش‌شان را برای کاهش بیشتر نرخ تورم و تداوم رشد اقتصادی مضاعف کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور خطاب به مسئولان مربوط تاکید کرد تلاش‌شان را برای کاهش بیشتر نرخ تورم و تداوم رشد اقتصادی مضاعف کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آخرین جلسه هیات دولت در سال 1402 بعد از ظهر امروز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد و طی آن وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و روسای کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه گزارش‌های مشروحی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در طول سال گذشته ارائه کردند. رییس جمهور شاخص‌های ارائه شده در این گزارش‌ها، درباره کاهشی شدن...