جمعه 28 اردیبهشت 1403

وزیر پیشنهادی جهاد مشکلات این بخش را می داند

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، قدرت الله حمزه در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 30 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با صلاحیت محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: نیکبخت روستازاده و از بدنه جهاد کشاورزی است و مشکلات جهاد کشاورزی را به خوبی می‌داند. وی فعالیت خود در عرصه مدیریتی را از محروم‌ترین نقاط کشور آغاز کرده و به صورت پلکانی بالا آمده است.

وی تاکید کرد: نیکبخت فردی متعهد و متخصص است و مسائل و مشکلات جهاد کشاورزی را به خوبی درک می‌کند و برنامه‌های خوبی هم برای حل مشکلات این حوزه دارد.

نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احیای مدیریت جهادی در وزارتخانه و مبارزه با فساد به ویژه در بحث کاربری اراضی از جمله برنامه‌های وی است. همچنین اصلاح و یکپارچه سازی ساختار کشاورزی و اجرای وظایف وزارتخانه در امور روستایی و بهبود وضعیت عشایر از دیگر برنامه‌های نیکبخت است.

حمزه با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در حوزه تحقیقات و آموزش و حذف موازی کاری‌ها در قالب نظام نوآوری کشاورزی و توجه جدی به گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است، اظهار داشت: وی مشکلات حوزه کشاورزی را درک کرده و برنامه‌های خوبی برای حل این مشکلات دارد.