یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر کشور: پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
وزیر کشور: پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین گردهمایی سراسری معاونان فرهنگی اجتماعی فراجا درباره کم کاری برخی دستگاه های مسئول برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب اظهارداشت: امروز از آن سوی مرزها، برای القاء فرهنگ بی حجابی و برهنگی در جامعه تلاش می شود و اقدامات خوبی در دولت سیزدهم به منظور توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه صورت گرفته است.

وزیر کشور با اشاره به لزوم ایفای نقش همه دستگاه های مسئول برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و همکاری با پلیس مطرح کرد: مطابق ضوابط شورای عالی انقلاب فرهنگی، همه دستگاه های مسئول در این حوزه باید پای کار باشند و البته همکارانمان در فراجا در خط مقدم تلاش برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی هستند.

وحیدی در پاسخ به سوالی درباره پیشگیری از جرم نیز مطرح کرد: یکی از کارکردهای مهم و موثر معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا، پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و انصافا در این حوزه گام های خوبی برداشته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری ها و مراکز انتظامی سراسر کشور خاطر نشان کرد: فعال سازی دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی در مراکز انتظامی و کلانتری ها بیانگر عزم پلیس برای تحقق پیشگیری اجتماعی است و ما قدردان تلاش های پلیس در این حوزه هستیم.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نیروی انتظامی

احمد وحیدی

وزیر کشور حجاب و عفاف نیروی انتظامی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
وزیر کشور: پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی است 2
وزیر کشور: پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی است 3