سه‌شنبه 17 مهر 1403

وصیت‌نامه شهدای زنجان در هشت جلد آماده شده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وصیت‌نامه شهدای زنجان در هشت جلد آماده شده است

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: وصیت‌نامه شهدای این استان در هشت جلد، آماده‌سازی شده که تا کنون یک جلد آن به چاپ رسیده است.

علی کاظمی روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: کنگره سه هزار شهید استان زنجان، فرصتی برای اتمام کارهای نیمه‌تمام و آغاز برنامه‌های جدی است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت انجام وظایف از سوی کمیته‌ها، کنگره سه هزار شهید استان زنجان می‌تواند بهترین کنگره در سطح کشور باشد.

کاظمی گفت: تغییر نام کنگره سه هزار شهید استان زنجان به عنوان 3535 شهید از سوی کمیته تکریم و جمع‌آوری اسناد، ارائه شده است.

وی افزود: استان زنجان دارای کمتر از سه هزار شهید دارای پرونده در این استان بوده و خدمات دریافت می‌کنند اما حدود 600 شهید نیز دارای شناسنامه زنجان بوده و ساکن شهرهای دیگر بوده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار داشت: در جلسه اخیر شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان زنجان مقرر شد با توجه به داشتن 3 هزار و 535 شهید در استان، نام این کنگره تغییر یابد.

وی خاطرنشان کرد: محل اعزام و تولد بسیاری از شهدا، زنجان بوده و یا متولد زنجان بوده و از شهرهای دیگر اعزام شده‌اند که تلاش شد تا متولدان زنجان به عنوان شهدای این استان تلقی شوند.

کاظمی از تبادل اسناد مربوط به شهدای استان زنجان خبر داد و گفت: تبادل اسناد با تمام کمیته‌ها در صورت نیاز انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: سازمان‌های مختلفی در استان زنجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده‌اند که اطلاعات این سازمان‌ها می‌تواند به برگزاری مطلوب کنگره کمک کند.

*س_برچسب‌ها_س*