شنبه 31 شهریور 1403

وضعیت آب و هوای تهران در اولین روز بازگشایی مدرسه‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
وضعیت آب و هوای تهران در اولین روز بازگشایی مدرسه‌ها

اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش نسبی دمای هوای تهران همچنین وزش باد و خیزش گرد و خاک در بخش‌های غربی و جنوبی استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران امروز (30 شهریور) صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار رقیق محلی افزایش نسبی بعضی آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

در بخش‌های غربی و جنوبی استان نیز گاهی وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

امروز و فردا (30 و 31 شهریور) در مناطق شمالی به‌ویژه در ارتفاعات و فیروزکوه افزایش ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق مورد مورد انتظار است. طی این مدت افزایش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 31 درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (31 شهریور) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی افزایش باد با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (اول مهر) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی افزایش باد با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

233233

کد خبر 1960363