پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

وضعیت تعطیلی دانشگاه‌ها در روز پنجشنبه

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
وضعیت تعطیلی دانشگاه‌ها در روز پنجشنبه

ایرنا نوشت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه برای تعطیلی روز پنج شنبه دانشگاه ها هنوز تصمیم‌گیری نشده اعلام کرد: در صورت تداوم وضعیت آلودگی در جلسه کمیته اضطرار تصمیم گیری خواهد شد.

عابد ملکی روز چهارشنبه با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در روزهای آینده گفت: از ابتدای امسال بدلیل وضعیت آلودگی هوا، 11 جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران برگزار شد که به جهت حفظ سلامت شهروندان مصوباتی همچون تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و حتی ادارات داشتیم.

وی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا تصمیم گرفته شد که کلیه مراکز آموزشی و ادارات برای روز چهارشنبه تعطیل شود اما برای روز پنجشنبه هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده و در صورت تداوم این میزان آلودگی هوا حتما جلسه ای تا عصر امروز (چهارشنبه) تشکیل خواهد شد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی مراکز آموزشی بر عهده وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم است و با اطلاع رسانی این امتحانات برگزار می شود.

وی تاکید کرد: هر گونه لغو و برگزاری امتحانات مدارس و دانشگاه ها نیز باید از سوی آن مراکز اعلام شود و کمیته اضطرار آلودگی هوا در این زمینه ورود نخواهد کرد.

هم اکنون میانگین شاخص لحظه ای کیفیت هوای تهران بر روی عدد 414 و در وضعیت خطرناک قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

شاید باز هم تهران تعطیل شود

4747

کد خبر 1634656