دوشنبه 28 خرداد 1403

وضعیت حوزه‌های برگزاری امتحانی بسیار مطلوب بود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
وضعیت حوزه‌های برگزاری امتحانی بسیار مطلوب بود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدامین رضوی نژاد در جلسه برخط با روسا و اعضای شورای معاونین سراسر فارس در شیراز که با هدف بررسی نحوه برگزاری اولین روز امتحانات نهایی دانش آموزان برگزارشد با تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت، اظهار کرد: خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده در اولین روز برگزاری، وضعیت حوزه‌های امتحان نهایی بسیار مطلوب بوده است و دانش آموزان با کمترین...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدامین رضوی نژاد در جلسه برخط با روسا و اعضای شورای معاونین سراسر فارس در شیراز که با هدف بررسی نحوه برگزاری اولین روز امتحانات نهایی دانش آموزان برگزارشد با تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت، اظهار کرد: خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده در اولین روز برگزاری، وضعیت حوزه‌های امتحان نهایی بسیار مطلوب بوده است و دانش آموزان با کمترین مشکلی در جلسه امتحانات حضور یافتند.

رضوی نژاد تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد برگزاری امتحانات نهایی در فضایی آرام در استان فارس بودیم و این شرایط در سایر استان‌ها نیز حاکم است. وی همچنین ادامه داد: با توجه به حادثه تلخ اخیر و شهادت حضرت آیه الله رییسی و همراهان شان همه باید تلاش کنند تمامی امور بدون وقفه پیش برود.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در امر برگزاری امتحانات نهایی در استان فارس خاطرنشان کرد: در کنار تلاش برای برگزاری امتحانات نهایی موضوع جذب نیروی انسانی نیز با دقت تمام درحال انجام است. مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز اولین باری بود که دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم امتحان نهایی داشتند و این نخستین تجربه حضور دانش آموزان مذکور در آزمون نهایی بود.

فرشید قاسمی افزود: در شرایط حساسی قرار گرفتیم لذا باید برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در شرایطی که انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و برگزاری امتحانات نیز باید به نحو احسن انجام شود امیدواریم همچون گذشته شاهد بالندگی آموزش و پرورش باشیم.

امیر شیرازی نژاد؛ رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس، هم با تشریح وضعیت حوزه‌های امتحان نهایی، گفت: پاسخ نامه‌های دانش آموزی به صورت الکترونیکی تصحیح می‌شود.

شایان ذکر است: در این نشست تعدادی از مدیران و روسای آموزش و پرورش در سراسر استان به ارائه گزارش از اولین روز برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های دهم و یازدهم پرداختند. برگزاری امتحانات نهایی در فضایی آرام و به دور از حواشی، تقاضای مجوز اسکن برای برخی ادارات کم جمعیت، پیشنهاد تجهیز بیشتر حوزه‌های به امکانات مورد نیاز، و...، از جمله مواردی بود که در این جلسه توسط روسا مطرح شد