سه‌شنبه 10 مهر 1403

وضعیت شهرستان‌های مازندران برای گام دوم انقلاب بررسی می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وضعیت شهرستان‌های مازندران برای گام دوم انقلاب بررسی می‌شود

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران از تشکیل کارگروهی متشکل از جوانان برای گام دوم انقلاب در هر شهرستان خبر داد و گفت: باید نقاط ضعف و قوت در هر شهرستان مشخص شود تا بدانیم به چه چیزهایی برای رسیدن به جایگاه مطلوب نیازمندیم.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران، حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی در دیدار جوانان عضو کارگروه گام دوم انقلاب و جامعه روحانیت شهرستان گلوگاه با قدردانی از احساس مسئولیت و دردمندی در خصوص مشکلات شرقی ترین منطقه استان، افزود: این کارگروه با هماهنگی ائمه جمعه شهرستان‌ها شکل گرفته است.

وی گفت: در گام دوم انقلاب ابتدا باید وضعیت کنونی هر شهرستان مشخص شود و همه دغدغه ها طبق آمار و به صورت کارشناسی بیان به دست آید و اگر این روند را دنبال شود، اشکالات مشخص و رفع آن با برنامه ریزی جدی محقق می شود.

امام جمعه ساری افزود: قصد داریم با نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مازندران نیز ارتباط مداوم داشته باشیم و از همه ظرفیت آن‌ها نیز استفاده کنیم و چنین جلسات تخصصی نیز در هر شهرستان به صورت جداگانه برگزار می شود.

محمدی لائینی گفت: مشکلات و نیازمندی شهرستان گلوگاه بویژه جمعیت روستای " دکل بندان" که وضعیت شغلی خطرناکی دارند باید به صورت جدی و در یک مبحث جدا بررسی شود، امیدواریم در خصوص این جمعیت آمار درست و مستندی داده شود تا بتوانیم مشکلات را کم کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در این کار گروه‌ههای تخصصی باید همه ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدات مشخص شود تا با برنامه‌ریزی های دقیق به ترتیب، مشکلات موجود کم شود.

مازندران 22شهرستان با حدود سه میلیون 300هزار نفر جمعیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س*