یک‌شنبه 15 مهر 1403

ولخرجی‌هایی برای حرص دادن باشگاه عربستانی / الهلال تحمل دیدنش را ندارد: جزیره شخصی نیمار!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ولخرجی‌هایی برای حرص دادن باشگاه عربستانی / الهلال تحمل دیدنش را ندارد: جزیره شخصی نیمار!

نیمار، ستاره‌ای که تا اینجا در ازای دستمزد نجومی اش تنها 5 بازی برای الهلال انجام داده به زودی جزیره‌ای شخصی خریداری می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، خبرهایی که هر از چند گاه از ولخرجی‌های نیمار منتشر می‌شود بدون شک هیچکس را بیشتر از مدیران باشگاه الهلال و صندوق استثمارات عربستان نمی‌رنجاند.

زمانی که در آگوست گذشته ستاره برزیلی با قراردادی 90 میلیون یورویی از پاری سن ژرمن راهی الهلال شد خیلی زود مشخص شد که او برای عربستانی‌ها خیلی گران‌تر از این آب می‌خورد. دستمزدی نجومی برای نیمار در نظر گرفته شده بود که او را گران‌ترین بازیکن دنیا از نظر دستمزد می‌کرد.

با این همه هزینه برای باشگاه عربستانی، الهلال تا حالا تنها در 5 بازی از نیمار استفاده کرده که یکی از آنها بازی با نساجی در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بوده است. نیمار که برای بازی در تیم ملی برزیل به کشورش برگشته بود رباط صلیبی پاره کرد و نزدیک به یازده ماه است که در زمین‌های فوتبال دیده نشده است.

نیمار می‌داند که مدیران الهلال از هر روزی که بازگشت او به تعویق می‌افتد حرص می‌خورند و به همین خاطر است که چند هفته‌ای است خودش را آماده نشان می‌دهد. با اینحال ژرژ ژسوس چنین اعتقادی ندارد و نام نیمار را در لیست الهلال در لیگ قرار نداده و رسما در نشست خبری‌ای گفت که نیمار تا ژانویه برنخواهد گشت.

حالا تصور کنید مدیران الهلال امروز وقتی با خبر روزنامه سان مواجه شدند چه حس و حالی پیدا کردند. این روزنامه می‌گوید نیمار در حال معامله یک جزیره شخصی است. جزیره استوایی و زیبای ژاپائو در نزدیکی سواحل برزیل به قیمت 8 میلیون دلار.

جزیره‌ای همراه با یک عمارت سوپر لاکچری که تنها با قایق یا هلی‌کوپتر می‌توان به آن رسید. در توصیف این جزیره در یک سایت توریزم برزیلی چنین آمده است: "تماشایی‌ترین منظره‌ای که می‌توانید از اقیانوس آبی و ساحل شنی در ذهن داشته باشید. بهشتی در دل اقیانوس که بی شک و تردید می‌توان گفت زیباترین منظره‌ای است که در این دنیا می‌توان دید."

نیمار ظاهرا در ماه گذشته میلادی در سفری که به برزیل داشته این جزیره را به مدت یک ماه با پرداخت 60 هزار دلار اجاره کرده و آنقدر شیفته آن شده که حالا قصد خرید کل جزیره را دارد.

ولخرجی‌هایی برای حرص دادن باشگاه عربستانی / الهلال تحمل دیدنش را ندارد: جزیره شخصی نیمار! 2
ولخرجی‌هایی برای حرص دادن باشگاه عربستانی / الهلال تحمل دیدنش را ندارد: جزیره شخصی نیمار! 3