جمعه 14 اردیبهشت 1403

ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند

اعضای تیم ملی ووشو در بخش ساندا و تالو در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین، حریفان خود را شناختند.

مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2024 و همچنین نشست فنی این پیکارها صبح امروز در شهر جیانگ‌یئن کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن 65- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف "دوی مهارابام" از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال پیکار کند.

در وزن 60- کیلوگرم نیز سهیلا منصوریان به مصاف "ژی‌چین لی" از چین می‌رود.

در وزن 75- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان به مصاف "رانی موندال" بندگلادش می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان نیز؛ در وزن 70- کیلوگرم محسن محمد سیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند.

در وزن 75- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان "سعد بوجکا" از مراکش پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

در وزن 80- علی‌خورشیدی با "المهدی سعیدی" از مراکش دیدار می‌کند. وی در صورت کسب برتری در این دیدار با برنده رقابت نپال و سنگال پیکار خواهد کرد.

در وزن 85- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با "قاسم رابی" از اردن دیدار می‌کند.

در وزن 90- کیلوگرم‌، سید معین تقوی با "یحیی عمر" از اردن پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی: هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

38 کشور در این رویداد حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی