چهارشنبه 18 مهر 1403

(ویدئو) روح الامینی به قالیباف: تذکرات شما به خودمان را که دیدم غصه‌ام شد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
(ویدئو) روح الامینی به قالیباف: تذکرات شما به خودمان را که دیدم غصه‌ام شد

«دیروز وقتی تذکرات شما به خودمان را در رسانه‌ها دیدم، غصه‌ام شد. حدود 40 تا 50 نفر از نمایندگان در جلسات شرکت نمی‌کنند یا در تجمعات بی‌حد و حصر حضور دارند و با ورود مسئولان، این رفتار‌ها بیشتر می‌شود. ما را به خاطر این پیشنهاد‌ها در بیرون مجلس مسخره می‌کنند.»

عبدالحسین روح‌الامینی، نماینده مردم تهران در مجلس، با انتقاد از غیبت برخی نمایندگان و تجمعات بی‌مورد در جلسات، خواستار تدابیر جدی هیئت رئیسه برای حفظ آبروی مجلس شد.

به گزارش دانشجو، عبدالحسین روح‌الامینی، نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس، با اشاره به تذکرات رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف، گفت: «دیروز وقتی تذکرات شما به خودمان را در رسانه‌ها دیدم، غصه‌ام شد.»

وی با انتقاد ازعدم حضور برخی نمایندگان در جلسات مجلس افزود: «حدود 40 تا 50 نفر از نمایندگان در جلسات شرکت نمی‌کنند یا در تجمعات بی‌حد و حصر حضور دارند و با ورود مسئولان، این رفتارها بیشتر می‌شود.»

روح‌الامینی همچنین به پیشنهادات مطرح شده برای ایجاد جایگاه جداگانه برای مسئولان اشاره کرد و گفت: «ما را به خاطر این پیشنهادها در بیرون مجلس مسخره می‌کنند.»

او از هیئت رئیسه مجلس درخواست کرد تا تدابیر جدی‌تری برای جلوگیری از این رفتارها اتخاذ کنند و افزود: «باید تلاش کنیم که خودمان آبروی مجلس را نبریم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی از میان اخبار

اگر اسرائیل ما را بزند 10 برابر جواب می‌دهیم

آیا در سمنان آزمایش هسته‌ای انجام شد؟

سوگلی دربار قاجار یا ملکه غمگین اروپا؛ این زن «واقعا» کیست؟

معمای محدودیت بنزین؛ چرا سقف سوخت‌گیری کاهش یافت؟