یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ویزیت رایگان 80 بیمار در طرح شهید رهنمون / عشایرچادرنشین "نیمروز" علیه بیماری کرونا واکسینه شدند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ویزیت رایگان 80 بیمار در طرح شهید رهنمون / عشایرچادرنشین "نیمروز" علیه بیماری کرونا واکسینه شدند

فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح شهید رهنمون 80 نفر از شهروندان منطقه محروم شهر زابل خدمت رایگان پزشکی دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه کمیلی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین جامعه است، بیان کرد: در راستای اجرای طرح شهید رهنمون (طرح ویزیت رایگان مناطق محروم) با مشارکت بسیج جامعه پزشکی 80 نفر از شهروندان در مناطق حاشیه شهر زابل خدمت رایگان پزشکی دریافت کردند.

وی افزود: در این طرح علاوه بر ویزیت رایگان، بیماران داروی رایگان دریافت کرده و فشار خون آنان نیز کنترل شد. این مقام مسئول با اشاره به توزیع ماسک با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بین جامعه هدف، ادامه داد: محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم یکی از اهداف بسیج است که ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی و اعزام تیم‌های تخصصی در قالب طرح شهید دکتر رهنمون به مناطق محروم یکی از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی می باشد.

کمیلی در ادامه با اشاره به تزریق واکسن کرونا برای عشایر واجد شرایط ساکن در مناطق صعب العبور، گفت: تیم واکسیناسیون کرونا به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان نیمروز در مناطق عشایری دو طرف جاده نهبندان، قیف و دگز جنوبی حضور یافتند و افراد واجد الشرایط را در برابر ویروس کرونا واکسینه کردند. انتهای پیام /

ویزیت رایگان 80 بیمار در طرح شهید رهنمون / عشایرچادرنشین "نیمروز" علیه بیماری کرونا واکسینه شدند 2
ویزیت رایگان 80 بیمار در طرح شهید رهنمون / عشایرچادرنشین "نیمروز" علیه بیماری کرونا واکسینه شدند 3