دوشنبه 11 تیر 1403

وینی و رودریگو بچه‌های معرکه‌ای هستند / نیمار: روز به روز بیشتر عاشق این دو رئالی می‌شوم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وینی و رودریگو بچه‌های معرکه‌ای هستند / نیمار: روز به روز بیشتر عاشق این دو رئالی می‌شوم!

نیمار بار دیگر از دو هموطنش وینیسیوس جونیور و رودریگو ستایش کرد و گفت روز به روز بیشتر عاشق این زوج رئالی می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی الهلال، که به دلیل مصدومیت قادر به بازی برای تیم ملی کشورش در کوپا آمه‌ریکا نیست سلسائو را تنها نگذاشته و برای تماشای بازی‌های تیم ملی کشورش در آمریکا به سر می‌برد.

نیمار که سالها در بارسلونا بازی کرده از دیروز و بعد از بازی تیم ملی برزیل مقابل پاراگوئه به ستایش از دو بازیکن رئالی سلسائو پرداخته است. نیمار که دیشب بعد از بازی هم از وینی و رودریگو ستایش کرده بود امروز در یک مصاحبه دوباره آنها را تحسین کرد و گفت روز به روز بیشتر عاشق این دو مهره تهاجمی رئال مادرید می‌شود.

نیمار می‌گوید وینیسیوس دیشب در جریان پیروزی 4-1 مقابل پاراگوئه دو گل زد و بهترین بازیکن میدان بود اما رودریگو هم با اینکه پایش به گلزنی باز نشد ولی درخشان بازی کرد.

ستاره برزیلی الهلال گفت:"هم وینی و هم رودریگو می‌دانند من چقدر دوست‌شان دارم. ولی بازی به بازی، هر دوی آنها آنقدر خوب کار می‌کنند که من روز به روز بیشتر عاشق‌شان می‌شوم. دائما دارم برایشان با موبایل پیام می‌فرستم و می‌گویم بچه‌ها، شما چقدر عالی هستید. قبل از فینال چمپیونزلیگ هم با وینی و رودریگو صحبت کردم و بعد از قهرمانی‌شان هم یادم نرفت تبریک بگویم".

نیمار در ادامه گفت:"فکر نکنید وینی و رودریگو را فقط به خاطر فوتبال‌شان دوست دارم. نه، آنها پسرهای معرکه‌ای هستند و مثل هر جوان دیگری دوست دارند حمایت شوند و از آنها تعریف شود. من با کمال میل این کار را می‌کنم و همیشه حامی‌شان خواهم بود".

وینی و رودریگو بچه‌های معرکه‌ای هستند / نیمار: روز به روز بیشتر عاشق این دو رئالی می‌شوم! 2