دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ویکتوریا بکام

ویکتوریا بکام

وب‌گاه فرارو

پا‌های سخت کوش ما به طور متوسط 177027 کیلومتر در طول عمر راه می‌روند. این بدان معناست که پا‌ها شایسته مراقبت و توجه زیادی هستند.

وب‌گاه فرارو

دیوید بکام در کانال تیک‌تاک همسرش، ویدئویی آموزشی در مورد آرایش روتین خودش منتشر کرد و هواداران ویکتوریا را سرگرم کرد.

وب‌گاه فرارو

دیوید بکام در مجموعه مستندی که نتفلیکس درباره زندگی و حرفه او ساخته، دست به اعتراف زد و گفت به OCD یا وسواس مبتلاست و این اختلال خسته‌اش کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

دیوید بکام در مجموعه مستندی که نتفلیکس درباره زندگی و حرفه او ساخته، دست به اعتراف زد و گفت به OCD یا وسواس مبتلا است و این اختلال خسته‌اش کرده است.

وب‌گاه فرارو

رژیم غذایی ویکتوریا اخیراً موضوع داغی بوده، به خصوص از زمانی که همسرش دیوید فاش کرد که او فقط ماهی و سبزیجات کبابی می‌خورد. ویکتوریا بکام که 4 فرزند از دیوید دارد، در مورد عشق خود به چربی‌های سالم مانند ماهی، آووکادو و آجیل صحبت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رژیم غذایی ویکتوریا بکام سالهاست که بحث‌برانگیز بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ریو فردیناند، بازیکن پیشین منچستریوتایتد و تیم ملی انگلیس در مورد دوستی خود با دیوید و ویکتوریا بکام حرف‌های جالبی برای گفتن دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: ریو فردیناند در مصاحبه‌ای که با برنامه رادیویی استرالیا داشت گفت که ویکتوریا تقریباً هیچ چیز نمی‌خورد.

وب‌گاه فرارو

بروکلین بکام و همسرش نیکولا پلتز با کت و شلوار‌های مشکی کلاسیک خود در مهمانی قبل از اسکار شرکت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از دیوید بکام و دخترش که در حال آشپزی و انجام حرکات نمایشی حین آشپزی هستند را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: عروسی پرهزینه و باشکوه بروکلین بکام و نیکولا پلتز حواشی زیادی داشت و در اخباری که به تازگی منتشر شده برنامه‌ریزان از خانواده عروس شکایت کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرچه بسیاری از ستاره‌ها مایل اند ازدواج خود را با مراسمی مختصر و خودمانی جشن بگیرند، اما سلبریتی‌هایی هم بوده اند که نتوانسته‌اند در برابر وسوسه‌ی برپایی یک مراسم عروسی مجلل و پرهزینه برای خود مقاومت کنند. در ادامه از سلبریتی‌هایی خواهیم گفت که پرهزینه‌ترین مراسم عروسی را داشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کانیه وست و کیم کارداشیان در سال 2014 مراسم عروسی خود را با هزینه‌ای نزدیک به 2/8 میلیون دلار در شهر فلورانس ِ ایتالیا برگزار کردند و البته این منهای سفر یک هفته‌ای است که آن‌ها به عنوان بخشی از مراسم ازدواج خود به پاریس داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گرچه بسیاری از ستاره‌ها مایل اند ازدواج خود را با مراسمی مختصر و خودمانی جشن بگیرند، اما سلبریتی‌هایی هم بوده اند که نتوانسته اند در برابر وسوسه‌ی برپایی یک مراسم عروسی مجلل و پرهزینه برای خود مقاومت کنند. در ادامه از سلبریتی‌هایی خواهیم گفت که پرهزینه‌ترین مراسم عروسی را داشته‌اند.

وب‌گاه فرارو

انتشار تصاویری از مراسم عروسی مارک آنتونی خواننده 54 ساله و نادیا فریرا دختر شایسته 23 ساله در فضای مجازی پربازدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت تخمین زده شده برای فروش این خودرو بین 85 و 110 هزار پوند تخمین زده می‌شود که تقریبا دو برابر قیمت معمول آن است.