دوشنبه 2 مهر 1403

پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن

وب‌گاه مشرق نیوز

باوجود آنکه نیمار گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است اما در الهلال رفتار خوبی با او نمی شود.

وب‌گاه فرارو

باوجود آنکه نیمار گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است، اما در الهلال رفتار خوبی با او نمی‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

مائورو ایکاردی، بازیکن گالاتاسرای امشب دروازه آندره اونانا، هم تیمی سابقش در لاماسیا در سال های دور را باز کرد.

خبرگزاری تسنیم

دیدارهای شب نخست از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم‌های رئال مادرید، اینتر و بایرن مونیخ و شکست منچستریونایتد، آرسنال و ناپولی به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

کیه‌ران تریپیه، مدافع نیوکسل می گوید که پسرش، به جای او ترجیح می دهد با کیلیان امباپه، فوق ستاره پاری سن ژرمن در ورزشگاه سنت جیمزز پارک قدم بزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فابریتزیو رومانو از اخراج هرنان کرسپو سرمربی الدحیل خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

فابریتزیو رومانو از اخراج هرنان کرسپو سرمربی الدحیل خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

استفانو پیولی، سرمربی میلان توضیح داد که در تمرین میلان صدای ورزشگاه بوروسیا دورتموند پخش می‌شود تا تیمش ترسی از استادیوم نداشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی آرژانتینی الدحیل وضعیت متزلزلی روی نیمکت این تیم دارد و ممکن است جای خود را به سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن بدهد.

وب‌گاه ورزش سه

لوکاس هرناندز، ستاره پی‌اس‌جی، در نشست خبری دیدار مقابل نیوکسل گفت پاریسی‌ها مقابل تیمی سرسخت بازی می‌کنند ولی با جنگندگی به دنبال سه امتیاز خواهند بود.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس انریکه در آستانه دیدار با نیوکسل در لیگ قهرمانان اروپا گفت نیوکسل را نباید حریف ساده برای پی‌اس‌جی دانست. او جو ورزشگاه خانگی نیوکسل را استثنایی توصیف کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کاروان پاری سن ژرمن در شهر نیوکسل با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شد و همه نگاه‌ها به ستاره اصلی این تیم کیلیان امباپه دوخته شده بود.

وب‌گاه ورزش سه

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، در آستانه بازی با پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان گفت هواداران در استادیوم خانگی این تیم شبی جادویی و به یاد ماندنی خواهند ساخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از ناکامی طرفداران فوتبال در تماشای کریستیانو رونالدو در استادیوم آزادی حالا طرفداران این رشته برای دیدن نیمار برنامه‌ریزی خاصی کرده اند. اخبار رسیده از باشگاه نساجی مازندران میزبان دیدار امشب مقابل الهلال مشخص می‌کند تاکنون تعداد قابل ملاحظه‌ای از بلیط‌های ورزشگاه آزادی به فروش رفته است. در ساعات اخیر و در شرایطی که اعلام شده بود برای این مسابقه 50 هزار بلیط به فروش گذاشته می‌شود...

وب‌گاه ورزش سه

کارشناس فوتبال فرانسه از عثمان دمبله به عنوان یک معضل بزرگ برای پی اس جی نام برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: جرج ماس، رئیس اینترمیامی، فاش کرد که او و دیوید بکام از سال 2019 در تلاش بودند تا لیونل مسی را برای پیوستن به این باشگاه راضی کنند.