جمعه 30 شهریور 1403

پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند، روال پیش از بازی خود را فاش کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در آستانه دیدار با رئال در فینال چمپیونزلیگ به سایت یوفا گفت تیمش می‌تواند هر حریفی را شکست بدهد.

وب‌گاه ورزش سه

لوپاریزین مدعی است پاری سن ژرمن مهم‌ترین پرونده نقل و انتقالات تابستانی خود را بسته و از جذب برناردو سیلوا ناامید شده است.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه بیلد در گزارشی از تمرین اخیر دورتموند می‌گوید به نظر می‌رسد ادین ترزیچ، در حال تست برنامه‌ای ویژه برای بازی با رئال است.

وب‌گاه عصر ایران

ماتوی سافونوف، دروازه‌بان 25 ساله تیم ملی فوتبال روسیه، در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد و به زودی در تست‌های پزشکی این باشگاه فرانسوی حضور خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

مدافع اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا از تصمیم قبلی خود برای ترک آبی‌و‌اناری‌ها منصرف شده است.

خبرگزاری تسنیم

ماتوی سافونوف، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال روسیه به زودی در تست‌های پزشکی پاری‌سن‌ژرمن حضور خواهد یافت.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، شخصا به بازیکنان رئال مادرید خبر داده است که در حال پیوستن به این تیم است.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی از استرس خود برای بازی فینال در روز بازی خبر داد و اینکه همیشه قبل از بازی‌های بزرگ به چنین وضعیتی دچار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان تیم فوتبال سویا با انتشار بیانیه‌ای جدایی‌اش از تیم آندلسی را قطعی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همسر لیونل مسی یک استوری جالب در صفحه اینستاگرام خود قرار داد.

وب‌گاه ورزش سه

تکلیف 29 تیم از 32 باشگاه حاضر در جام جهانی باشگاه‌ها مشخص شده و العین آخرین نماینده آسیا در این تورنمنت خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه الهلال عربستان در حرکتی جنجالی، پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای جذب رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، ارائه داده است. این مبلغ در صورت نهایی شدن، لیائو را به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال عربستان تبدیل خواهد کرد و رکورد انتقال 100 میلیون یورویی نیمار به پاری سن ژرمن را خواهد شکست.

وب‌گاه عصر ایران

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، با قهرمانی در جام حذفی به همراه پاری سن ژرمن، به طور رسمی از این باشگاه خداحافظی کرد. او در مدت 7 سال حضور در پاریس، 25 جام قهرمانی کسب کرد و به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه که دیشب آخرین بازی خود برای پی‌اس‌جی را انجام داد و همه نگاه‌ها به او دوخته شده امروز مهمان ویژه گراندپری موناکو بود.

وب‌گاه عصر ایران

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، پس از آخرین بازی خود برای پاری‌سن‌ژرمن و در آستانه پیوستن به رئال مادرید، با اطمینان از آینده‌ای درخشان در لالیگا صحبت کرد.