جمعه 30 شهریور 1403

پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن

وب‌گاه عصر ایران

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، پیش از ترک این تیم و پیوستن به رئال مادرید، جایزه آقای گلی لیگ یک فرانسه را برای ششمین سال پیاپی از آن خود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جایزه آقای گلی لیگ یک فرانسه امروز رسما به کیلیان امباپه اهدا شد.

وب‌گاه ورزش سه

دیوید بکام می‌گوید هنوز نمی‌تواند باور کند که لئو مسی را به تیمش آورده و رئیس این اسطوره شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه بار دیگر تلاش کرد تا مجوز حضور امباپه در المپیک 2024 را از رئیس باشگاه رئال مادرید بگیرد، اما این بار ناکام بود.

خبرگزاری تسنیم

با وجود شایعات فراوان، مهاجم لهستانی بارسلونا می‌گوید فصل آینده نیز در این تیم خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور فرانسه بار دیگر تلاش کرد تا مجوز حضور امباپه در المپیک 2024 را از رئیس باشگاه رئال مادرید بگیرد، اما این بار ناکام بود.

وب‌گاه ورزش سه

مذاکرات فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، با امانوئل ماکرون جواب داد و کیلیان امباپه در المپیک 2024 حضور نخواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام سرمربی الهلال عربستان، نیمار برای حضور در تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل آینده آماده نخواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

پاری سن ژرمن در آخرین بازی خود در لیگ مقابل متز با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. اما نکته قابل توجه، غیبت دو ستاره بزرگ این تیم بود. عثمان دمبله و کیلیان امباپه ترجیح دادند در کن به خوشگذرانی بپردازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویر جالبی از کیلیان امباپه در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روبرتو مارتینز فهرست نهایی پرتغال برای یورو 2024 را اعلام کرد که در آن رونالدو نیز حضور دارد تا برای ششمین بار در این رقابت‌ها حاضر باشد. روبرتو مارتینز فهرست نهایی پرتغال برای یورو 2024 را اعلام کرد که در آن رونالدو نیز حضور دارد تا برای ششمین بار در این رقابت‌ها حاضر باشد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال از 26 بازیکن برای حضور در یورو 2024 دعوت کرد، با نام‌هایی...

وب‌گاه ورزش سه

لیون یک فصل تاریخی و معجزه‌آسا را پشت سر گذاشته است: فرار از سقوط و کسب سهمیه اروپا تنها در عرض یک نیم‌فصل.

وب‌گاه خبر آنلاین

روبرتو مارتینز فهرست نهایی پرتغال برای یورو 2024 را اعلام کرد که در آن رونالدو نیز حضور دارد تا برای ششمین بار در این رقابت‌ها حاضر باشد.

وب‌گاه فرارو

روبرتو مارتینز فهرست نهایی پرتغال برای یورو 2024 را اعلام کرد که در آن رونالدو نیز حضور دارد تا برای ششمین بار در این رقابت‌ها حاضر باشد.

خبرگزاری دانشجو

فهرست پرتغال برای حضور در یورو 2024 با حضور کریستیانو رونالدو اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کریستیانو رونالدو هشت سال پیش پرتغال را به اولین و تنها عنوان قهرمانی اروپا در فرانسه رساند و حالا برای یورو 2024 نیز در فهرست تیمش برای یورو حضور دارد. این بازیکن 39 ساله با 14 گل رکورددار گلزنی در این مسابقات است و همچنین بیشترین بازی (25) را برای پرتغال در یورو انجام داده است. اگرچه باشگاه او، النصر نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را در این فصل کسب...