پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

پاسخ اتحادیه فوتبال به آرسنال با فایل صوتی / راز اخراج جنجالی: متاسفم دکلان، باید بری بیرون!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاسخ اتحادیه فوتبال به آرسنال با فایل صوتی / راز اخراج جنجالی: متاسفم دکلان، باید بری بیرون!

انتشار مکالمه داور دیدار آرسنال و برایتون نشان داد علت نشان دادن کارت قرمز جنجالی به دکلان رایس چه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از فیفا دی سپتامبر بازی آرسنال و برایتون در لیگ برتر انگلیس به دلیل یک تصمیم داوری جنجالی شد. درحالیکه برایتون سعی داشت بازی را سریع شروع کند رایس مانع بازیکن حریف شد و کریس کاوانا، داور بازی، کارت زرد دوم را مقابل چشمهای او گرفت تا رایس اخراج شود.

آرسنالی‌ها از این تصمیم داور خشمگین بودند و آن را علت اصلی تساوی 1-1 تیم‌شان مقابل برایتون می‌دانستند. میکل آرتتا هم از تصمیم داور انتقاد کرد و گفت در نیمه اول بازیکنان برایتون حرکات مشابهی کردند ولی داور آنها را نادیده گرفت.

امروز مکالمه داور و وی‌ای‌آر در آن صحنه منتشر شد تا مشخص شود بین داوران چه گذشته است. در این فایل صوتی منتشر شده کریس کاوانا، داور وسط، به وی‌ای‌آر و به دکلان رایس و بازیکنان حاضر رد زمین می‌گوید:" بازیکن برایتون می‌خواهد شروع مجدد کند. دکلان رایس توپ را از جلوی او دور می‌کند. چاره‌ای ندارم رفیق. به نظر من کارت زرد دوم باید داده شود. چاره‌ای نداشتم. توپ را با پا زد و دور کرد. ببین اینجا می‌خواهد توپ را بزند. بله، کاملا مشخص است. دکلان، باید بروی بیرون. باید بروی بیرون. من هم دوست نداشتم اخارج شود ولی توپ را دور کرد. متاسفم دکلان، باید بروی بیرون".

دکلان رایس که به دلیل آن اخراج، این هفته نتوانست در جریان پیروزی 1-0 تیمش مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن حضور داشته باشد فردا شب در دیدار مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان به میدان خواهد رفت.

پاسخ اتحادیه فوتبال به آرسنال با فایل صوتی / راز اخراج جنجالی: متاسفم دکلان، باید بری بیرون! 2