چهارشنبه 11 مهر 1403

پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها حق مسلم ما بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها حق مسلم ما بود

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه خبر درباره حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: خوشحالی خودم را از این اقدام بزرگ وعده صادق 2 اعلام می‌کنم و از سپاه پاسداران و نیروی هوا فضای سپاه پاسداران تشکر می‌کنم.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی حق خود می‌داند که اقدام خلاف قوانین بین الملل و غیر عرف که در مورد مهمان ما انجام دادند را محکوم کنیم. ما دعوت رسمی از شهید هنیه در مراسم تحلیف ریاست جمهوری کشورمان داشتیم.

وی ادامه داد: اینها حرمت مهمان ما را نگه نداشتند و به سرزمین ما تجاوز کردند. این انتقام حق ما بود. همچنین به شهادت رساندن شهید سید حسن نصرالله و شهید سرلشکر نیلفروشان اقدمی جنایتکارانه بود.

نیکزاد گفت:‌در عرصه و حوزه بین الملل طبق آن چه که با مهمان عزیز ما انجام دادند و چنین جنایتی را علیه شهید هنیه و شهید حسن نصرالله انجام دادند پاسخ حق مسلم ما بود.

وی گفت: توصیه ما به رژیم کودک کش آن است که عرصه میدان را ببیند. آن‌هایی که می‌گفتند که گنبد آهنین آسیب ناپذیر است ببینند که موشک‌ها چگونه به قلب سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده و این سامانه‌ها در مقابله با آن ناتوان بوده اند. دشمن بداند که هنوز بسیاری از آن چه نیرو‌های مسلح ما توان دارند را انجام نداده اند و آن‌ها باید در محاسبات خود بیشتر تفکر کنند.