شنبه 31 شهریور 1403

پاسخ بیانیه نساجی: باشگاه استقلال از کسی اجازه نمی‌گیرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پاسخ بیانیه نساجی: باشگاه استقلال از کسی اجازه نمی‌گیرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیانیه باشگاه استقلال تهران خطاب به نساجی مازندران به شرح زیر است: با توجه به اشتباهات کوبل داوری در جریان دیدار استقلال و نساجی که منجر به نادیده گرفتن دو ضربه پنالتی به سود استقلال و اخراج ناعادلانه روزبه چشمی گردید، باشگاه استقلال با استفاده حق قانونی خود مراتب اعتراض و شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد، اما در اوج ناباوری مدیران باشگاه...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیانیه باشگاه استقلال تهران خطاب به نساجی مازندران به شرح زیر است:

با توجه به اشتباهات کوبل داوری در جریان دیدار استقلال و نساجی که منجر به نادیده گرفتن دو ضربه پنالتی به سود استقلال و اخراج ناعادلانه روزبه چشمی گردید، باشگاه استقلال با استفاده حق قانونی خود مراتب اعتراض و شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد، اما در اوج ناباوری مدیران باشگاه نساجی به اقدام باشگاه استقلال جهت دفاع از حقوق خود معترض شده و بیانیه‌ای را صادر کردند.

باشگاه استقلال با استناد به قوانین، خود را موظف به دفاع از حقوق تضییع شده تیم فوتبال بزرگسالان خود می‌داند و برای این امر، از کسی اجازه نمی‌گیرد. در پایان به هواداران باشگاه بزرگ استقلال اعلام می‌نماییم که این باشگاه ضمن احترام به کلیه باشگاه‌ها و با رعایت کامل قوانین مصوب، همچنان موضوع اعتراض خود را از مراجع مربوطه پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام /