جمعه 28 اردیبهشت 1403

پایانه اتوبوسرانی معین بازپیرایی می‌شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
پایانه اتوبوسرانی معین بازپیرایی می‌شود

شهردار منطقه 11 شهر تهران از طراحی و بازپیرایی پایانه اتوبوسرانی معین واقع در میدان راه آهن خبر داد.

شهردار منطقه 11 شهر تهران از طراحی و بازپیرایی پایانه اتوبوسرانی معین واقع در میدان راه آهن در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران، مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و هدایی، معاون حمل و نقل و ترافیک از پایانه اتوبوسرانی معین واقع در منطقه 11 بازدید به عمل آوردند.

موسوی در این بازدید گفت: ملک معارضی در این پایانه وجود دارد که اتوبوس‌ها را برای حرکت دچار مشکل می‌سازد. از طرف دیگر نیز وجود این ملک باعث شده تا دسترسی به پایانه معین از سمت خیابان شوش غربی به سختی برای اتوبوس‌ها مهیا شود.

شهردار منطقه 11 تهران خاطرنشان کرد: تملک و تخریب ملک مذکور در دستور کار قرار گرفته تا سهولت دسترسی برای اتوبوس‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به وسعت پایانه معین گفت: با توجه به وسعت این پایانه و همچنین عدم وجود پایانه تاکسیرانی در سطح این منطقه و همچنین موقعیت محل و نزدیکی این پایانه به ایستگاه راه آهن تهران، مطلوب است تغییراتی در طراحی این پایانه لحاظ شوند.

موسوی تصریح کرد: از این رو به جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان، استقرار خطوط تاکسیرانی و ساختمان‌های اداری در مجاورت پایانه اتوبوسرانی مذکور در طراحی این پایانه لحاظ خواهند شد.

شهردار منطقه 11 در پایان به طراحی و بازپیرایی پایانه اتوبوسرانی معین اشاره کرد و گفت: باز طراحی این پایانه به جهت سهولت دسترسی شهروندان به وسایل حمل و نقل عمومی بوده تا شرایط خدمت رسانی بهتری برای آنان فراهم شود.