جمعه 10 فروردین 1403

پایان تعطیلی کمیسیون ورزشکاران نزدیک است؟/ بررسی آیین نامه کمیسیون در هیات اجرایی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
پایان تعطیلی کمیسیون ورزشکاران نزدیک است؟/ بررسی آیین نامه کمیسیون در هیات اجرایی

اصلاحات آیین نامه کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تصویب به IOC ارسال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کمیسیون ورزشکاران چندین ماه درگیر حواشی شد و حتی کار به استعفای تعدادی از اعضای کمیسیون هم کشید. البته صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با استعفا اعضای کمیسیون ورزشکاران موافقت نکرد و اعلام کرد با اصلاح آیین نامه کمیسیون و رفع برخی ابهامات، تکلیف رییس جدید مشخص خواهد شد تا دوباره فعالیت این کمیسیون مهم ادامه پیدا کند.

اکنون نیز اصلاحات آیین نامه به اتمام رسیده و قرار است در جلسه هیات اجرایی که یکشنبه هفته آینده برگزار می شود، اصلاحات آیین نامه مورد بررسی قرار بگیرد. در صورت تایید اصلاحات توسط هیات اجرایی، آیین نامه جدید برای تصویب نهایی به کمیته بین المللی المپیک (IOC) ارسال خواهد شد.

پیش از این آرش میر اسماعیلی رییس کمیسیون بود که آبان سال گذشته دوره او به پایان رسید و از آن زمان تاکنون کمیسیون ورزشکاران بدون رییس مانده است. علاوه بر تعیین تکلیف رییس، کیمیا علیزاده و یوسف کرمی هم که عضو کمیسیون بوده اند، از ایران رفته اند بنابراین جایگزین این دو نفر نیز باید در کمیسیون مشخص شود.

درهیات اجرایی قرار است عبدی افتخاری گزارشی از ساز و کار توزیع بودجه برای کمک به فدراسیون های المپیکی و دیگر فدراسیون ها نیز ارائه دهد.

انتهای پیام