جمعه 28 اردیبهشت 1403

پایان دغدغه کسبه بازار / وانت بارها و خودروهای سنگین در لنده ساماندهی شد + تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پایان دغدغه کسبه بازار / وانت بارها و خودروهای سنگین در لنده ساماندهی شد + تصاویر

مختار مشهدی زاده از ساماندهی و استقرار خودروهای وانت بار و تراکتورها و خودروهای سنگین به منظور کاهش ترافیک شهری و دغدغه بازاریان در ورودی شهر لنده خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مختار مشهدی زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به مشکلات زیاد ترافیکی در میدان و خیابان امام خمینی (ره) شهر لنده و ایجاد سد معبر و گاها ترافیک در این میدان وخیابان بحث ساماندهی وانت بارها در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری پلیس راهور نسبت به انتخاب و جانمایی یک مکان برای استقرار خودروهای وانت بار، تراکتورها و خودروهای میوه فروش و به منظور جلوگیری از تصادفات در خروجی خیابان امام خمینی (ره) و به منظور ساماندهی کانال بزرگ شهری از محل اعتبارات شهرداری کار مسقف کردن کانال بزرگ برای استقرار خودروهای مذکور اجرایی شده است.

شهردار لنده تصریح کرد: این اقدام برای پیشگیری از تصادفات و حادث جاده ای صورت گرفته است که نقش مهی نیز در کاهش ترافیک شهری خواهد داشت.

مشهدی زاده گفت: با مسقف کردن کانال بزرگ شهری در جلوی فروشگاه رفاه می توانیم شاهد ساماندهی و استقرار خودرهای سنگین و وانت بارها و جلوگیری از حضور آنان در خیابان اصلی شهرلنده باشیم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام /

پایان دغدغه کسبه بازار / وانت بارها و خودروهای سنگین در لنده ساماندهی شد + تصاویر 2
پایان دغدغه کسبه بازار / وانت بارها و خودروهای سنگین در لنده ساماندهی شد + تصاویر 3
پایان دغدغه کسبه بازار / وانت بارها و خودروهای سنگین در لنده ساماندهی شد + تصاویر 4