جمعه 10 فروردین 1403

پایان رویای ارومیه؛/ بازگشت هیجان انگیز هفته به سرانجام نرسید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پایان رویای ارومیه؛/ بازگشت هیجان انگیز هفته به سرانجام نرسید

نیان الکترونیک خراسان با شکست سه بر دو شهرداری ارومیه در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر والیبال مردان، این تیم را از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در پنجمین مسابقه این هفته نیان الکترونیک در سالن مهران میزبان شهرداری ارومیه بود و با شکست سه بر دو حریف به یک پیروزی شیرین خانگی دست یافت.

شاگردان حامد صمدی در تیم نیان الکترونیک ست‌های اول و دوم را با پیروزی آغاز کردند و 25 بر 16 و 26 بر 24 حریف را مغلوب خود کردند اما در ست‌های سوم و چهارم این تیم شهرداری ارومیه بود که با امتیازات 36 بر 34 و 25 بر 21 نیان را شکست داد تا مسابقه برای تعیین تیم برنده به ست پنجم کشیده شود.

در ست پایانی تیم نیان الکترونیک 15 بر 11 شهرداری ارومیه را مغلوب خود کرد تا پیروز این جدال پنج سته باشد و انتقام شکست دور رفت را از حریف ارومیه‌ای خود بگیرد. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به نفع شهرداری ارومیه به پایان رسیده بود.

تیم نیان الکترونیک خراسان با 14 برد و 43 امتیاز فعلا یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و در رتبه چهارم جدول قرار گرفت تا نتیجه دیدار هورسان رامسر با پیکان مشخص کننده رتبه قطعی این تیم در پایان هفته شود. شهرداری ارومیه هم با 9 برد و 26 امتیاز در همان جایگاه یازدهم جدول باقی خواهد ماند.

علیرضا داودی، محمد ابراهیم‌زاده، وحید پورکاشیان و حامد گرجی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. محمد فلاح از تیم نیان الکترونیک و مصطفی باقری از تیم شهرداری ارومیه به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند.