یک‌شنبه 6 آبان 1403

پایان نگرانی‌ها: ستاره مصدوم بارسا برگشت (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پایان نگرانی‌ها: ستاره مصدوم بارسا برگشت (عکس)

پدری، ستاره مصدوم بارسا، امروز در تمرین این تیم در عربستان شرکت کرد تا احتمال بازی کردنش در دیدار فردا مقابل اوساسونا افزایش یابد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسایی‌ها در روزهای گذشته با شک و تردید درباره احتمال بازگشت پدری به ترکیب تیم‌شان در آستانه سوپرجام صحبت می‌کردند او دقایقی پیش در تمرین گروهی تیم شرکت کرد تا احتمال بازی کردنش در بازی فردا تقویت شود.

بارسلونا فردا در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام به مصاف اوساسونا می‌رود. دیداری که به میزبانی عربستان، در شهر ریاض و در ورزشگاه الاول پارک، خانه النصر، برگزار خواهد شد.

پدری از اواسط ماه دسامبر به دلیل مصدومیت از ترکیب بارسا دور بوده است. پیش از بازی تیم ژاوی مقابل آلمریا، پدری در حال گرم کردن دچار مشکل عضلانی شده و مشخص شد چندین هفته قادر به همراهی تیمش نیست.

پدری به دلیل این مصدومیت بازی‌های بارسا مقابل آلمریا، بازی دوستانه مقابل کلوب آمه‌ریکا و دیدار مقابل لاس پالماس و بارباسترو در کوپا دل‌ری را از دست داد.

ترس بارسا این بود که بازگشت پدری به زمان بیشتری نیاز داشته باشد و گفته می‌شود ژاوی امیدی به در اختیار داشتن پدری در سوپرجام ندارد.

لحظاتی پیش تصاویری از تمرین امروز عصر بارسلونا در شهر ریاض منتشر شد که نشان می‌داد پدری با آمادگی بدنی کامل کنار هم‌تیمی‌هایش در این تمرین شرکت کرده است. با این تفاصیل او به احتمال زیاد می‌تواند فردا مقابل اوساسونا به میدان برود.

پایان نگرانی‌ها: ستاره مصدوم بارسا برگشت (عکس) 2
پایان نگرانی‌ها: ستاره مصدوم بارسا برگشت (عکس) 3