دوشنبه 23 مهر 1403

پایان پذیره‌نویسی سهام دولتی در لرستان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پایان پذیره‌نویسی سهام دولتی در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: پذیره‌نویسی سهام دولتی در این استان که از 14 اردیبهشت آغاز شده امروز یکم خردادماه به پایان می‌رسد.

ماندگار مرادی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزارت اقتصاد طی اطلاعیه شماره (6)، و با توجه به استقبال مردم از واگذاری واحد های سرمایه گذاری صندوق واسطه گری مالی یکم (etf)، مهلت خرید واحد های این صندوق را تا ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ یکم خرداد ماه تمدید کرد.

وی افزود: پذیره‌نویسی در بانک‌های ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران، ملت، تجارت، صادرات، پارسیان، پاسارگاد و قرض‌الحسنه مهر ایران، بیمه البرز و اتکایی امین به عنوان بانک‌های منتخب انجام شد.

وی اظهار کرد: سهام صندوق سرمایه‌گذاری یکم که شامل سهام دولت در بیمه‌های البرز، اتکایی امین و بانک‌های صادرات، تجارت و ملت است در این طرح به مردم عرضه می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی ودارایی لرستان گفت: هر نفر در این مرحله می‌تواند با یک کدملی حداکثر 2 میلیون تومان سهام خریداری کند و این سهام از حدود 30 درصد تخفیف بهره‌مند خواهد بود.

مرادی‌فرد اضافه کرد: برای کاهش مراجعه حضوری خریداران تمهیداتی اندیشیده شده تا کسانی که در بانک‌های مذکور حساب دارند به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه‌های الکترونیکی نسبت به خرید سهام اقدام کنند.

*س_برچسب‌ها_س*