چهارشنبه 18 مهر 1403

انتقادات تند یک استاد حوزه؛ عناصر تندرو که شهید نصرالله را شهید تعلل می‌نامند منافقین نسل سوم هستند / در 1400 به عشق یک نامزد، شهید رئیسی را تخریب کردند

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
انتقادات تند یک استاد حوزه؛ عناصر تندرو که شهید نصرالله را شهید تعلل می‌نامند منافقین نسل سوم هستند / در 1400 به عشق یک نامزد، شهید رئیسی را تخریب کردند

عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم (ع) ضمن نکوهش آن دسته افرادی که نیروهای مسلح کشورمان را آماج اتهام زنی قرار داده اند، آنها را پیاده نظام دشمن و مجاهدین خلق زمان خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن غفاری‌فر عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم علیه السلام در گفت‌وگویی، در واکنش به هجمه برخی عناصر تندرو و افراطی که در روزها و هفته های اخیر، نیروهای مسلح کشورمان را در فضای مجازی آماج هجمه ها، اتهام زنی و کینه توزی خود قرار دادند، اظهار داشت: کسانی که امروز نیروهای مسلح عزیز، مجاهد، ایثارگر و فداکار ما را مورد هجمه قرار می دهند و شهید نصر الله را شهید تعلل می‌نامند، همان‌هایی هستند که سفر شهید رئیسی به قم را «سفر بی‌حاصل» و «آخرین سفر» خواندند و پس از شهادت ایشان با رنگ عوض کردن، عَلم خون‌خواهی این بزرگوار را برداشتند.

بنا بر روایت رسا، عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم ادامه داد: این‌ها در انتخابات 1400 به عشق یک کاندیدا، شهید رئیسی را تخریب کردند و به نام دفاع از سلامتی، واکسن زدن رهبر معظم انقلاب را به استهزا گرفتند؛ همان‌ها که در دفاع از حجاب در تهران، سر خود را به کلاه پلیس زدند و صحنه‌هایی را برای تخریب نیروی انتظامی آفریدند.

تکرار وقایع ابتدای انقلاب

وی تصریح کرد: این افراد در پنج سال گذشته به نام دفاع از نظام و مطالبه‌گری، حرکت‌های افراطی صورت داده و مدام حاشیه سازی و هزینه آفرینی کردند؛ حرکت این‌ها که در روزهای اول گفتمانی همسو با رهبر معظم انقلاب داشتند و امروز به این وضعیت افتاده‌اند، شبیه وقایع ابتدای انقلاب است.

غفاری‌فر توضیح داد: ابتدای انقلاب گروهی به نام انقلاب، دفاع مقدس و فرامین امام حرکت کردند و به نام بچه‌های چپ، انقلابی و پیروان خط امام نام گرفتند و مردم آن‌ها را پذیرفتند؛ مشکل اینجا بود که شخصیت این‌ها جنجالی، رادیکالی و بزن بهادر شکل گرفت.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «نسل امروز انقلاب اگر بهتر از نسل اول نباشند، کمتر نیستند» اشاره کرد و افزود: دشمن روی افرادی که روحیه عاطفی احساسی دارند سوار می‌شود؛ این‌ها لشکر پیاده‌نظام دشمن می‌شوند و این اولین بار نیست؛ همین‌ها با شهادت سردار سلیمانی، سردار زاهدی را هدف گرفتند و با شهادت این بزرگوار نیروهای مسلح را متهم کردند.

وی تصریح کرد: همین‌ها امروز شهادت سید حسن نصر الله را دستاویزی برای تخریب نیروهای امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی قرار داده‌اند و این شهید بزرگوار را شهید تعلل می‌نامند؛ این در حالی است که عملیات های نظامی کاملا پیچیده و دارای حساب و کتاب است.

مردم بدانند اینها سرباز وطن خواه و مطیع رهبری نیستند

غفاری‌فر با اشاره به دفاعیات خود از شهید رئیسی در سفر آخر به قم در مقابل گروه‌هایی که امروز نیروهای مسلح را تخریب می‌کنند گفت: این‌ها که مصاحبه من در دفاع از سفر شهید رئیسی را بر نمی‌تابیدند، با کمال وقاحت و بی‌حیایی علمدار خون‌خواهی شهید رئیسی شدند؛ این‌ها مانند خوارج جنگ صفین و نهروان هستند؛ این‌ها کسانی هستند که امام حسن علیه السلام را وادار به صلح کردند و پس از آن گفتند چرا صلح کردی.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقر العلوم افراد مورد نظر را «منافقین نسل سوم» خواند و ابراز داشت: باید به صورت مکرر گذشته این افراد را یادآوری کرد؛ مردم باید بدانند که این‌ها سرباز وطن خواه، دین خواه، انقلاب خواه و مطیع رهبر نیستند؛ این‌ها سرباز فضای مجازی دشمن و عمله آن‌ها هستند.

وی خطاب به برخی نظریه پردازان و حامیان این خرده جریان، بیان داشت: یادآوری می‌کنم که مجاهدین خلق پشت سر مرحوم طالقانی لانه کرده بودند، اما طالقانی شهامت داشت و به تعبیر امام «زبان او شمشیر مالک اشتر و هویت او اباذر زمان بود»؛ به پشتوانه همین شهامت، هویت این‌ها را افشا کرد؛ امیدواریم خوبان امروز هم، شخصیت این نظایر مجاهدین خلق را افشا کنند.

29219

کد خبر 1968925