یک‌شنبه 1 مهر 1403

پایان کار ساحلی بازان با عنوان پنجمی مشترک در ترکیه

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
پایان کار ساحلی بازان با عنوان پنجمی مشترک در ترکیه

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، دیدارهای جدول مقدماتی و اصلی تور والیبال ساحلی پرو فیوچر ترکیه از روز پنج‌شنبه 29 شهریور در شهر بالیکسیر آغاز شد و دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی، رده‌بندی و نهایی این مسابقات امروز (یکشنبه یکم مهر) برگزار می‌شود.

والیبال ساحلی ایران دو تیم در جدول مقدماتی این رقابت‌ها داشت که تیم ملی ایران یک (ابوالحسن خاکی‌زاده - سینا شوکتی) در جدول مقدماتی دو برد برابر لهستان و اوکراین به دست آورد به جدول اصلی رقابت‌ها راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دیدارهای مرحله مقدماتی جدول اصلی نیز یک برد و یک شکست کسب کردند و در رتبه دوم گروه قرار گرفتند و به مرحله حذفی صعود کردند.

خاکی‌زاده و شوکتی در نخستین مسابقه مرحله حذفی موفق به شکست تیم قدرتمند آلمان تا به جمع هشت تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

ملی پوشان ساحلی ایران شنبه شب و در مرحله یک چهارم نهایی دو بر صفر مغلوب نروژ شدند و به رتبه پنجمی تور بالیکسیر ترکیه اکتفا کردند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (امیرعلی قلعه نویی - حبیب ناصری) در نخستین دیدار جدول مقدماتی این مسابقات مغلوب دانمارک شد و از دور مسابقات کنار رفت، اما در مدت حضور در کمپ این مسابقات چندین دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم‌های شرکت کننده برگزار کرد تا کسب تجربه کند.

مازیار هوشمند و عبدالرئوف بستگانی به عنوان مربیان و شهرام عظیمی به عنوان سرپرست ملی پوشان ساحلی کشورمان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.