شنبه 15 اردیبهشت 1403

پایگاه اطلاع رسانی سیما

پایگاه اطلاع رسانی سیما

خبرگزاری تسنیم

محمد منظرپور سردبیر جدا شده از شبکه ایران اینترنشنال یکی از مهمانان برنامه «سبز، سپید، سرخ» است که امشب از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

وب‌گاه الف

تلویزیون برای آخر هفته 37 فیلم سینمایی‌، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش دارد که به روی آنتن خواهد برد.

وب‌گاه عصر ایران

«همه فن حریف» که مراحل طراحی، برنامه ریزی و پیش‌تولید آن از تابستان 1400 کلید خورده بود، در تابستان امسال تولید خود را با حضور منتخبینی از برترین‌های کشتی کشور در رده پایه، آغاز کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «روایت یک گلچین» روایتی از شهدای نیروی انتظامی و دیدار و گفتگو با چند تن از خانواده این شهدای والامقام است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به جایگاه تئاتر به عنوان خانه اصلی هنر نمایش، ظرفیت بالای فارغ التحصیلان تئاتر را ارزشمند خواند که تاسیس سیمرغ می‌تواند باعث استفاده از این ظرفیت در تلویزیون شود.

وب‌گاه الف

رییس صدا و سیما، معاون سیما و مرکز سیما فیلم، در پیام‌هایی جداگانه در گذشت امین تارخ را تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانا

سریال 30 قسمتی رستگاری مسعود ده نمکی به مرحله پیش تولید رسید.

خبرگزاری دانا

محسن برمهانی معاون سیما در حکمی ماموریت تأسیس و ریاست «مرکز سیمرغ» را به مجید اکبرشاهی سپرد. وی همچنین در احکامی جداگانه حسین اسدی‌زاده را به عنوان «مدیرکل دفتر فیلمنامه رسانه ملی» و سعیدمحسن یوسفی را به سمت «مدیر تولید آثار کوتاه» این معاونت منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محسن برمهانی: نباید تحت تأثیر تصویرسازی رسانه‌ای قرار گرفت به طوری که اصل حقیقت پنهان و نادیده گرفته شود. ما در رسانه، رسالت و تکلیف داریم تا واقع بینانه درباره مسائل و مصادیق روز جامعه ورود و آگاهی بخشی کنیم تا حقیقت ماجرا برای مردم عیان و درک شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیما در بازدید از پشت صحنه سریال «شهباز» گفت: از سه ماه آتی، هرماه حداقل 5 سریال در تلویزیون عقد قرارداد و وارد چرخه تولید می شود.

وب‌گاه الف

معاون سیما در جریان بازدید از پشت صحنه سریال شهباز خبر داد: از سه ماه آتی، هر ماه حداقل پنج سریال در تلویزیون عقد قرارداد و وارد چرخه تولید می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، با توجه به این که در کشور تعداد زیادی از کودکان ناشنوا و کم شنوا هستند که محصولات فرهنگی بسیار اندکی برای آن‌ها تولید می‌شود، برنامه زنده «مل‌مل» از روز پنجشنبه 27 مرداد ساعت 16 الی 17 بنا دارد به صورت آزمایشی با مترجم ناشنوایان تولید شود. این رویکرد در راستای سیاست عدالت محوری در دوره جدید سازمان است تا کودکان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به دنبال بستری شدن دوباره محمد کاسبی بازیگر باسابقه کشورمان در بیمارستان، معاون سیما به عیادت وی رفت.

وب‌گاه الف

به دنبال بستری شدن دوباره محمد کاسبی بازیگر باسابقه کشورمان در بیمارستان، معاون سیما به عیادت وی رفت.