شنبه 15 اردیبهشت 1403

پایگاه اطلاع رسانی سیما

پایگاه اطلاع رسانی سیما

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام معاونت سیما، بی‌توجهی به استانداردهای تخصصی برنامه زنده «طبیب» باعث متوقف شدن این برنامه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیش تولید فصل چهارم مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

با پایان پخش سریال «از سرنوشت 4» در شبکه دو سیما، فصل اول از سریال جدید «وضعیت زرد» جایگزین این مجموعه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، به دنبال اهانت به وجود پربرکت هشتمین گوهر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع) در روز‌های اخیر و سیل خروشان ابراز احساسات ایرانیان و مسلمانان آزاده جهان، مجموعه داستانی «ولایت عشق» از شبکه یک سیما پخش می‌شود. همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت پربرکت امام رضا (ع) و بدنبال ابراز احساسات بینندگان عزیز و غیرتمند...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سریال «سرگذشت» امشب به یاد مرحوم مهدی صباغی از شبکه تماشا پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه‌های یک و چهار سیما به مناسبت فرارسیدن سی وسومین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و یوم الله قیام 15 خرداد، ویژه برنامه‌های مختلفی را روی آنتن خواهند برد که «جماران» و «سه دیدار» از جمله آنها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیما در حکمی محمدرضا رضاپور را به عنوان سرپرست شبکه نمایش منصوب کرد.

وب‌گاه الف

محسن برمهانی، معاون سیما در جمع برخی تهیه‌کنندگان برنامه‌های تلویزیونی با بیان اینکه مخاطب، محور است، گفت: در دوره تحولی، ارتباط با مخاطب متنوع و متکثر امروز لوازم و لحنی متناسب را می‌طلبد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام صدا و سیما از اصحاب رسانه خواست تا در نمایشگاه کتاب با افراد صاحب قلم و فکر برای تولید محتوا و موضوع های مختلف راهنمایی و مشاوره بگیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه فوق العاده معاون سیما و مدیران شبکه های تلویزیون همزمان با بازگشایی نمایشگاه کتاب و با حضور قائم مقام محتوایی و دبیر تحول رسانه ملی در مصلی تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس صداوسیما تکرار آثار بدون محتوا را به دادن پی در پی آب شور دریا به فردی تشنه تشبیه کرد و گفت: متاسفانه برخی‌ها این نگاه را توقف تولیدات تعبیر کرده اند. در حالی که چنین چیزی نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیما سازمان صداوسیما از پشت صحنه سریال های «نجلا 2» و «حکم رشد» از مجموعه‌های نمایشی شبکه سه بازدید کرد.

خبرگزاری میزان

طبق اعلام دبیرخانه شورای معارف سیما ویژه برنامه‌های شب‌های قدر شبکه‌های سیما با معرفی سخنرانان و مناجات خوانان اعلام شد.

خبرگزاری میزان

شبکه نمایش سیما هفته آینده با پخش فیلم‌هایی با موضوع فلسطین به استقبال روز جهانی قدس می‌رود.

وب‌گاه الف

براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، «عصر جدید» و «زیرخاکی» پربیننده‌ترین برنامه‌های نوروزی تلویزیون در ایام عید نوروز بودند.

خبرگزاری میزان

برنامه «قرار بهشت» در لحظات سحرانگیز سحر با حضور خانواده‌های شهداء به عنوان مهمانان اصلی برنامه از شبکه 5 سیما روی آنتن می‌رود.