دوشنبه 1 تیر 1405

پای اختلاس به بیمارستان رسید

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
پای اختلاس به بیمارستان رسید

اداره‌کل بازرسی استان کرمان اعلام کرد: اختلاس 110 میلیارد ریالی توسط مسئول امور مالی یکی از بیمارستان‌های این استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، براساس گزارش بازرس کل استان کرمان، در بررسی عملکرد مالی دانشگاه علوم پزشکی استان و یکی از بیمارستان‌ها ملاحظه شد مسئول امور مالی بیمارستان، از ابتدای سال 1398 با مشارکت پیمانکاران دارویی، طبخ و توزیع و خدمات و تنظیف اقدام به ثبت 110 میلیارد ریال سند صوری در سیستم حسابداری بیمارستان کرده و تا زمان کشف جرم مبلغ 84 میلیارد ریال از وجوه بیمارستان به این پیمانکاران پرداخت شده است.

با پیگیری انجام شده تاکنون در مجموع 58 میلیارد ریال از وجوه اختلاس شده توسط متهمان پرونده به بیمارستان برگشت داده شده است.

47231

کد خبر 1509195